Beantwoord

bestelling simkaart mislukt steeds

• 14 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 862 Bekeken

Ik probeer een nieuw simkaart te bestellen , maar steeds krijg ik de tekst "Eén of meerdere velden in het formulier zijn niet goed ingevuld." . Dit terwijl ik echt alle gegevens goed heb ingevuld. Weet T mobile hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 oktober 2018, 12:02

Hoi Tijger1959,

Daar weet ik wel een oplossing op hoor, geen zorgen! Wellicht had het te maken met de adreswijziging, die misschien nog niet helemaal goed verwerkt was. Ik heb de simkaart meteen voor jou besteld binnen ons systeem, dus die zul je binnen een aantal dagen op de deurmat aantreffen.

Laat je het weten als ik nog meer voor je kan betekenen? ☺
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tijger1959,

Daar weet ik wel een oplossing op hoor, geen zorgen! Wellicht had het te maken met de adreswijziging, die misschien nog niet helemaal goed verwerkt was. Ik heb de simkaart meteen voor jou besteld binnen ons systeem, dus die zul je binnen een aantal dagen op de deurmat aantreffen.

Laat je het weten als ik nog meer voor je kan betekenen? ☺
Dank je wel. Heb inmiddels al contact met jullie gehad en het is inmiddels helemaal opgelost. Mocht een gratis simkaart in de winkel ophalen. Bedankt voor de goede en snelle service. TOP
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ah wat top dat je zo goed bent geholpen in de T-Shop!

Ik zie dat mijn collega inmiddels de kosten voor de simkaart die ik had besteld, heeft vergoed dus dat zit ook weer helemaal oké. :D

Fijne dag nog!

Reageer