Beantwoord

Bestelling van nano-sim annuleren

  • 21 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Reputatie 2
goedenavond,

ik heb net een nano-sim besteld (3-in-1) omdat ik in de veronderstelling was dat mijn huidige sim defect was.
Echter blijkt dit niet het geval.
Is het mogelijk de bestelling te annuleren?

Kenmerk: 3607/1.12389519
icon

Beste antwoord door Muberra 23 augustus 2017, 09:51

Hi Wudang,

Dat is helemaal niet erg!

De bestelling van de simkaart kan niet meer worden geannuleerd, maar de simkaart mag je bewaren. Je kunt het als reserve gebruiken op het moment dat je huidige simkaart echt defect of beschadigd is. De simkaart kan je ten alle tijde activeren via My T-Mobile. Dan heb je nu in elk geval een simkaart achter de hand, altijd handig. :D

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag van je. Het forumteam staat voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi Wudang,

Dat is helemaal niet erg!

De bestelling van de simkaart kan niet meer worden geannuleerd, maar de simkaart mag je bewaren. Je kunt het als reserve gebruiken op het moment dat je huidige simkaart echt defect of beschadigd is. De simkaart kan je ten alle tijde activeren via My T-Mobile. Dan heb je nu in elk geval een simkaart achter de hand, altijd handig. :D

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag van je. Het forumteam staat voor je klaar!

Reageer