Bezorging simkaart

  • 29 juli 2019
  • 1 reactie
  • 459 Bekeken

ik heb een prepaid simkaart besteld. Maar met mijn oude adres gegevens.er stond bij dat ik dit kon veranderen bij het maken van een bezorgafspraak met de koerier.. maar er komt kennelijk geen koerier! Erg onhandig en onduidelijk! Dit adres wil ik wijzigen. Ik kan dit niet online doen in mijn t-mobile, omdat ik dus het telefoonnummer nog niet weet. Help! Voordat het morgen toch op het verkeerde adres word bezorgd

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Grietje,

Hoe is het gegaan met de bezorging? Heb je de simkaart ontvangen? Als je via My T-Mobile een simkaart hebt besteld dan heb je nog steeds hetzelfde nummer, alleen je simkaart nummer veranderd. Ik hoor graag of het is gelukt en anders kan je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en juiste adres?

Reageer