Beantwoord

Bij verlengen andere sim

• 15 april 2016
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Goedemiddag,

Ik Ben al een aantal jaren klant bij jullie en ik sta op het punt om mijn abonnement te verlengen alleen past mijn Sim kaart niet in het toestel waar ik voor wil gaan kiezen. Klopt het dat je als bestaande klant daar nog weer apart voor moet betalen?
icon

Beste antwoord door Sam- 17 april 2016, 11:11

Hoi Stefanie,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf dat je weer mag verlengen. :D

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Zoals toetsie aangaf krijg je kosteloos een nieuwe simkaart als je jouw abonnement verlengt met een nieuw toestel. Mocht je een nieuwe telefoon hebben ontvangen, maar geen nieuwe simkaart dan kan je dit bij ons aangeven. Dan sturen wij je kosteloos een nieuwe simkaart toe.

De simkaart zelf bestellen kan uiteraard ook, dan zorgen wij ervoor dat de kosten in mindering worden gebracht.

Weet je al welk toestel het gaat worden? Ik wens je er in ieder geval alvast heel veel plezier mee. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Normaal gesproken krijg je er een gratis nieuwe simkaart bij.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Stefanie,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf dat je weer mag verlengen. :D

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Zoals toetsie aangaf krijg je kosteloos een nieuwe simkaart als je jouw abonnement verlengt met een nieuw toestel. Mocht je een nieuwe telefoon hebben ontvangen, maar geen nieuwe simkaart dan kan je dit bij ons aangeven. Dan sturen wij je kosteloos een nieuwe simkaart toe.

De simkaart zelf bestellen kan uiteraard ook, dan zorgen wij ervoor dat de kosten in mindering worden gebracht.

Weet je al welk toestel het gaat worden? Ik wens je er in ieder geval alvast heel veel plezier mee. 🙂
Bedankt voor je reactie.
Het wordt de Samsung Galaxy s7 Edge.
Waarschijnlijk ga ik één dezer dagen verlengen nu ik zeker weet dat de nieuwe Sim er bij geleverd wordt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Stefanie.

Super leuk! Dat is echt een heel mooi toestel! 😃

Als je het fijn vindt kunnen we je ook laten bellen door een van onze sales-collega's om de verlenging rond te maken. Je mag het natuurlijk ook zelf online regelen. Als je graag hulp hebt.. let us know!

Reageer