Beantwoord

Data simkaart in MiFi

Ik heb de mb- verdelerbundel en wil nu de datasimcard in mijn mifi koppelen. Op de t-mobile website wordt dit als mogelijke toepassing van de mb-verdeler beschreven. Dat activeren/koppelen gaat echter niet. Hoe los ik dit op? Ik zie op dit forum vrij problemen met de activiteiten van de datqsimcard bij de mb-verdeler.
icon

Beste antwoord door Issam 30 mei 2016, 15:50

Hallo Suzhoff,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zie nu waar het aan ligt. We hebben momenteel een storing waardoor het niet mogelijk is om je MB-verdeler te koppelen aan je abonnement. Ik houd de storing in de gaten en koppel deze direct zodra het weer mogelijk is.

Als het zover is dan plaats ik een reactie in dit topic zodat je hier ook van op de hoogte bent. Mijn excuses voor het ongemak!

Een goede reis alvast en heel veel plezier in het buitenland.

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 3
Als je de betreffende simkaart in een smartphone stopt, lukt het dan wel om hem te activeren? Daarna kun je hem overhevelen naar de mifi router.
Dank voor je reactie, maar dat gaat sowieso niet lukken. In mijn telefoon moet een kleine simkaart en in de mifi een grote.
Reputatie 7
Badge +20
Hey SuzHoff,

Welkom op ons forum! :)

Zou je aan kunnen geven wat er precies niet lukt bij het koppelen/activeren van de simkaart? Krijg je een foutmelding, gebeurt er helemaal niets, wordt er geen verbinding gemaakt? Je zou namelijk via https://www.t-mobile.nl/activeer-simkaart je extra simkaart moeten kunnen activeren, dit stond ook in de begeleidende brief. Lees voor de zekerheid ook alvast de FAQ door om te kijken of jouw vraag hier ook bij tussen staat.

We zien je reactie graag tegemoet, zodat we dit zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen!
Hallo David,
Ik heb de kaart in mijn mifi (een huawei) gezet en via de “huawei Hilink” op mijn tablet (in mijn tablet kan geen simkaart) de apn instellingen in orde gemaakt. Vervolgens op mijn tablet mijn browser aangezet. Ik kom dan in de pagina van T-mobile om mijn simkaart te koppelen. Ik vul zoals gevraagd mijn gebruikersnaam en wachtwoord in. En krijg vervolgens de melding dat ik mijn wifi uit moet zetten.
Leuk maar dan heb ik dus geen internet verbinding meer.
Helaas linkt jouw verwijzing “deze site” naar mijn eigen forum topic, maar ik ga ervanuit dat de pagina is waar ik dus ook al verbinding mee had gemaakt.
De FAQ heb ik al doorgenomen, evenals het forum en ben daar o.a. de onderstaande topics tegengekomen.
Die beide opgelost zijn door de moderator, die voor de koppeling heeft gezorgd.

https://forum.t-mobile.nl/voordeelbundels-408/mb-verdeler-installeren-werkt-niet-265952/index1.html#breadcrumbs

https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/simkaart-koppelen-lukt-niet-mb-verdeler-265475#breadcrumbs

Ik hoop dat je mij verder kunt helpen
Reputatie 6
Badge +16
Hi SuzHoff,

Bedankt voor je duidelijke uitleg.

Zou je mij in een privébericht het 097 nummer willen sturen van de simkaart die je in de Mi-Fi router hebt geplaatst? Dan controleer ik of alles goed is ingesteld op ons netwerk.

Ik wacht je reactie af!
Hallo Issam,
Ik heb een privebericht geplaatst, ik neem aan dat je die ontvangen hebt 😳.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo,

Bedankt voor je privéberichtje. Ik heb 'm inderdaad ontvangen.

Het lukt mij ook niet om deze te koppelen aan jouw abonnement. Zou je kunnen aangeven welke simkaart je hebt besteld op deze pagina?

Was het de MB-Verdeler 1 of de MB-Verdeler Basic 1? We gaan er samen uit komen! Ik ben benieuwd naar je reactie.
Hallo, Ik heb een" stel samen sim only" abonnement, dus heb ik een Mb verdeler 1
, als ik het goed begrijp. Het was een aanpassing in mijn bundel. Overigens gaat 5 juni mijn nieuw abonnement in, dat is een " Stel samen en stel bij" abonnement. Ik heb de Mb verdeler nu reeds in mijn bundel aangezet omdat ik morgen naar het buitenland ga en met een travel and surf pass met mijn tablet via de mifi wil kunnen internetten. Ik hoop niet dat de simkaart dan weer geactiveerd moet worden. Ik heb dat de koppeling nog gaat lukken.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Suzhoff,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zie nu waar het aan ligt. We hebben momenteel een storing waardoor het niet mogelijk is om je MB-verdeler te koppelen aan je abonnement. Ik houd de storing in de gaten en koppel deze direct zodra het weer mogelijk is.

Als het zover is dan plaats ik een reactie in dit topic zodat je hier ook van op de hoogte bent. Mijn excuses voor het ongemak!

Een goede reis alvast en heel veel plezier in het buitenland.
Hallo, Het is inmiddels 5 dagen geleden, het lijkt erop dat het nog steeds niet is gelukt om (de simkaart voor )de mb verdeler te koppelen aan mijn abonnement. Ik ben hier zeer teleurgesteld over.
Reputatie 7
Badge +19
Hi SuzHoff,

Helaas is deze storing nog steeds niet verholpen en dus kunnen wij zelf de MB-verdeler nog niet koppelen. Zodra de storing is verholpen, lossen wij dit direct voor je op. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik had nu graag iets voor je willen betekenen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten.
Beste mensen,
Het is nu 9 juli en het koppelen van de datasimkaart voor de mb-verdeler is helaas nog niet gebeurt. De storing duurt wel erg lang.
Nu heb ik de mb-verdeler voor twee simkaarten gekozen in mijn nieuwe abonnement. Ik heb echter geen datasimkaart thuis gestuurd gekregen, de datasimkaart waar het tot nu toe overgaat heb ik zelf gehaald in een t-mobile winkel. Ik verwachtte nog een datasimkaart toegestuurd te krijgen bij het in gaan van mijn nieuwe abonnement. Ik heb dus nog geen werkende mb-verdeler, wel is het activeren van de mb-verdeler in rekening gebracht op mijn laatste factuur. :(
Graag een reactie.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi SuzHoff,

Onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik ben er gelijk weer mee aan de slag gegaan en het is gelukt. Zet over 15 minuten allebei je apparaten één keer helemaal uit en weer aan om opnieuw op het netwerk aangemeld te worden.

Laat ons weten of alles nu goed werkt. 🙂
Hallo Issam,

Het werkt nu inderdaad!
Fijn dat het gelukt is.
:8
Reputatie 6
Badge +16
Hoi SuzHoff,

Finally! Bedankt voor je terugkoppeling.

Je weet ons te vinden als je nog andere vragen hebt. 🙂

Reageer