Beantwoord

Dual sim toestel vinden

• 30 april 2016
  • 2 reacties
  • 939 Bekeken

Na heel veel bellen ben ik nog steeds op zoek naar een toestel met DUALSIM
Wat kan t-mobile voor mij ( en ik denk meerdere klanten) betekenen
Graag hoor ik van jullie. Het kan toch niet zo zijn dat t-mobile mij (en anderen)niet kan helpen
icon

Beste antwoord door 05alexander92 30 april 2016, 17:27

Er zijn ondertussen prima toestellen als dual sim leverbaar, alleen je zult er even naar moeten zoeken. Rechtstreeks bij een provider ga je ze niet tegenkomen, die bieden ze simpelweg niet aan. Ik zou gaan zoeken op een vergelijkingssite en zo je keuze maken. En vervolgens kijken waar dit toestel verkrijgbaar is.

https://www.nieuwemobiel.nl/Mobiele-telefoons

Vink links dual sim aan. Vervolgens alle andere opties die je wil hebben (zoals 4G, besturingssysteem en dergelijke), zodat er een selectie toestellen over blijft. Er zullen vast exemplaren tussen zitten die niet zomaar in Nederland verkrijgbaar zijn. Maar genoeg over die dat wel zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Even een gekke vraag..:D Heb je een bepaalde voorkeur want er zijn ook mensen die een sim only/prepaid gebruiken. Je kunt via iets dat wordt afgekort als D.I.Y. al zelf voor 9.99 E aan een dual sim toestel komen inclusief een prepaid sim.

Gewoon ff googlen, kleine tip Alcatel..
Reputatie 3
Er zijn ondertussen prima toestellen als dual sim leverbaar, alleen je zult er even naar moeten zoeken. Rechtstreeks bij een provider ga je ze niet tegenkomen, die bieden ze simpelweg niet aan. Ik zou gaan zoeken op een vergelijkingssite en zo je keuze maken. En vervolgens kijken waar dit toestel verkrijgbaar is.

https://www.nieuwemobiel.nl/Mobiele-telefoons

Vink links dual sim aan. Vervolgens alle andere opties die je wil hebben (zoals 4G, besturingssysteem en dergelijke), zodat er een selectie toestellen over blijft. Er zullen vast exemplaren tussen zitten die niet zomaar in Nederland verkrijgbaar zijn. Maar genoeg over die dat wel zijn.

Reageer