Vraag

Dual Simkaart werkt niet naar behoren

Reputatie 2
Ik heb Dual kaarten in mijn Nexus4 en Nexus7.
Als mijn T-Mobile Mobiel Internet " UIT " staat op mijn Nexus 7 !!!!! Hoe kan het dan dat ik TOCH SMS ontvang op mijn NEXUS-7, terwijl ik die MOET ontvangen op mijn Nexus4, omdat daar mijn mobielinternet " AAN" staat.

Dit deugd niet. Leg dit eens uit?

Dit is verdomd irritant. Als mijn Nexus7 thuis ligt ( met miobiel internet UIT!) en ik ben onderweg met mijn Nexus4 en wil een betaling doen met ING.
Die TAN-code komt NIET op mijn Nexus4 waar ik mobiel internet aan heb staan, maar 'thuis' op mijn Nexus7, waar mobiel internet UIT staat!!!
&^%$^$#$@%$@^@#$:@

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@hawky007

Ik kan me voorstellen dat je dit vervelend vindt en hier een oplossing voor wilt.

Zou je in plaats van alleen de internet uit zetten op je Nexus 7 de complete verbinding willen verbreken door de vliegtuigmodus in te schakelen? Dan zou je de sms'jes op je Nexus 4 moeten ontvangen.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Reputatie 2
Snap ik. Dan ontvang ik ze op mijn Nexus 4.
Dat heb ik al getest;
Maar als T-Mobile "mobiele data" uitstaat op de Nexus7 , zal het zo 'moeten' zijn dat ik geen smsjes mag ontvangen op de Nexus7 ( sms is mobiel en mag niet via mijn router binnen komen.
.....en als mijn vrouw zit te candy Crushen op de Nexus7 ?( wifi aan i.v.m. facebook en Candycrush)
Reputatie 2
Is er inmiddels al een goede oplossing voor dit probleem met Dual simkaarten?

Ik zou me toch voor kunnen stellen dat nu eindelijk eens die SMS naar 'beide toestellen' gestuurd zal worden...... ANNO 2015 ......

Reageer