Beantwoord

Dubbel bestelde simkaart.

• 19 januari 2016
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb gisteren via "Mijn T-mobile" en nieuwe simkaart besteld, de eerste keer kreeg ik geen scherm te zien waarin stond dat de bestelling gelukt was! Ik wist dat dat moest komen omdat ik even daarvoor het zelfde heb gedaan voor mijn man.
Dus heb ik het nog één keer doorlopen, nu zie ik via mijn email dat de eerste bestelling wel is gelukt, omdat ik de email dubbel heb ontvangen. Uiteraard heb ik er maar één nodig, hoe kan ik dit veranderen?

Mvg kai19lands

Kenmerk: 3607
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2016, 12:49

Hey Kai19lands,

Welkom op ons Forum! :)

Een foutje is natuurlijk zo gebeurd en ik zie dat dit ook bij jou het geval is. Ik heb daarom €5,- gecrediteerd die verrekend wordt met je volgende factuur. Op deze manier is één simkaart op onze kosten. Deze kun je zelf gewoon bewaren, voor het geval je ooit een nieuwe nodig hebt.

De levering van je simkaart duurt ongeveer 3 werkdagen en daarna kun je de simkaart zelf thuis activeren. Als je hier nog vragen over hebt, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Kai19lands,

Welkom op ons Forum! :)

Een foutje is natuurlijk zo gebeurd en ik zie dat dit ook bij jou het geval is. Ik heb daarom €5,- gecrediteerd die verrekend wordt met je volgende factuur. Op deze manier is één simkaart op onze kosten. Deze kun je zelf gewoon bewaren, voor het geval je ooit een nieuwe nodig hebt.

De levering van je simkaart duurt ongeveer 3 werkdagen en daarna kun je de simkaart zelf thuis activeren. Als je hier nog vragen over hebt, laat het dan even weten!

Reageer