Beantwoord

Duo Sim

• 30 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1014 Bekeken

ik bestelde een sim kaart en ik besefte later dat ik duo kaart had ik gebeld dat ik het verkeerd had gedaan
ben al jaren klant en ik schrok me rot van de prijs
ik vind dat echt niet kunnen belachelijk zelfs
een enkele kost 5,95

dat ik een duo kaart wil toe kreeg te horen dat
en een duo kaart 35,59 kost terwijl in begin van het contracht dit gratis kreeg maar
na het stelen van mijn telefoon ik een nieuwe moest hebben toen betaalde ik 15 euro dat is een flink prijs verschil heb alleen aow dat is dan een rib uit je lijf
ik baal hier enorm van en annuleren de volgen de dag ging niet norse man aan de telefoon met de mededeling uw hoeft toch geen duo te nemem jawel zij ik want toen mijn telefoon gestolen was kon ik toch nog bellen alleen 0900 geblokeerd en na gegekeken waar mijn telefoon in handen was dat was mijn mazzel ik heb toen gebeld naar een voor mij een onbekent nummer toen vroeg heb jij net die en die aan de lijn gehad ja zij die ik vond het al zo vreemd hij heeft nooit geen bel tegoed toen wist ik het zeker en aangifte gedaan dat wel een paar jaar terug ben nu 70 jaar en nu dit groetjes willy
icon

Beste antwoord door David 31 augustus 2018, 08:31

Hoi Willy,

Nooit leuk natuurlijk om voor een negatieve verrassing te komen staan!

De duosimkaart is inderdaad aanzienlijk duurder dan de enkele simkaart, omdat daar een heel andere techniek achter zit. Door deze meer ingewikkelde techniek zijn er hogere kosten verbonden aan de duosimkaart. In ons systeem zie ik echter terug dat je voor een enkele simkaart bent gegaan en niet voor de duosim, dit is dus al opgelost!

Het tweede stuk van de vraag is mij niet geheel duidelijk. Je hebt een 0900-nummer gebeld, maar bent hier niet van op de hoogte of bedoel je iets anders? Als we je daar nog bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten, Willy! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Willy,

Nooit leuk natuurlijk om voor een negatieve verrassing te komen staan!

De duosimkaart is inderdaad aanzienlijk duurder dan de enkele simkaart, omdat daar een heel andere techniek achter zit. Door deze meer ingewikkelde techniek zijn er hogere kosten verbonden aan de duosimkaart. In ons systeem zie ik echter terug dat je voor een enkele simkaart bent gegaan en niet voor de duosim, dit is dus al opgelost!

Het tweede stuk van de vraag is mij niet geheel duidelijk. Je hebt een 0900-nummer gebeld, maar bent hier niet van op de hoogte of bedoel je iets anders? Als we je daar nog bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten, Willy! 🙂

Reageer