Beantwoord

Duo sim

Ik heb zojuist een duo sim besteld. Krijg vervvolgens een sms dat mijn oude kaart ongeldig wordt bij activatie van de nieuwe. Ik snap het niet helemaal, dan heb ik er nog steeds maar eentje. Of is dit gewoon een foute sms (een soort van standaard sms?)
icon

Beste antwoord door Rosan 12 november 2018, 08:47

Beste @Houbent als je de nieuwe Sim kaarten binnen krijgt wat 2 a 3 werk dagen duurt dan moet je deze activeren en dan word je oude Sim kaart ongeldig.
Dat gebeurt nu dus nog niet maar als je de nieuwe kaarten krijgt en deze activeert.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Dat kan dus niet @Folkert het is een bepaald proces waar twee sim kaarten moeten worden gekoppeld en dan zijn dus nieuwe simkaarten.
Ik vermoed als ze dat dus doen bij een simkaart die al in de lucht is dat dat problemen kan geven ☺
Reputatie 7
Badge +16
Rosan schreef:

@Folkert Ja dat klopt want er kunnen geen 3 kaarten actief zijn op 1 nummer namelijk ☺

Verder is het met een DUO kaart zo dat je maar 1 van de twee actief kan gebruiken het andere toestel moet in vliegtuigmodus staan of echt uit anders storen ze elkaar.

Begrijp ik maar waarom kan er gewoon niet eentje toegevoegd worden? Zijn setjes DUO simkaarten verschillend van gewone simkaarten?
Reputatie 6
Badge +13
@Folkert Ja dat klopt want er kunnen geen 3 kaarten actief zijn op 1 nummer namelijk ☺
Verder is het met een DUO kaart zo dat je maar 1 van de twee actief kan gebruiken het andere toestel moet in vliegtuigmodus staan of echt uit anders storen ze elkaar.
Reputatie 7
Badge +16
Rosan schreef:

Beste @Houbent als je de nieuwe Sim kaarten binnen krijgt wat 2 a 3 werk dagen duurt dan moet je deze activeren en dan word je oude Sim kaart ongeldig.
Dat gebeurt nu dus nog niet maar als je de nieuwe kaarten krijgt en deze activeert.

Begrijp ik dus goed dat je bij een aanvraag van een DUO sim 2 nieuwe krijgt en de oude gedeactiveerd wordt?
Reputatie 6
Badge +13

Reageer