Beantwoord

duo sim besteld

• 21 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 544 Bekeken

Ik heb vorige week donderdag een duo sim besteld. Maar ik heb nu nog niet in huis. Bevestiging is naar mijn oude mail gegaan. Maar ik heb hem vandaag nodig. Wie kan mij helpen.
icon

Beste antwoord door Seccie 21 augustus 2019, 15:05

Hoi @Jill-May.

Normaal gesproken kun je je nieuwe (duo) simkaart binnen 3 dagen verwachten.
Het kan zijn dat er ergens iets is misgelopen. Een van de webcare medewerkers kan controleren of de simkaart al verzonden, of dat er iets anders aan de hand is. Webcare medewerkers lezen en reageren hier op de community (meestal) binnen de 24 tot 48 uur.

Omdat je aangeeft dat het om spoed gaat, lijkt het me dat de snelste manier om even langs te gaan bij een T-Mobile winkel.

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Jill-May.

Normaal gesproken kun je je nieuwe (duo) simkaart binnen 3 dagen verwachten.
Het kan zijn dat er ergens iets is misgelopen. Een van de webcare medewerkers kan controleren of de simkaart al verzonden, of dat er iets anders aan de hand is. Webcare medewerkers lezen en reageren hier op de community (meestal) binnen de 24 tot 48 uur.

Omdat je aangeeft dat het om spoed gaat, lijkt het me dat de snelste manier om even langs te gaan bij een T-Mobile winkel.

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Maar in de winkel kan je hem niet kopen. Daar ben ik al geweest. Toch bedankt voor.je antwoord.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Jill-May, bedankt voor je terugkoppeling. In dit specifieke geval zou ik even contact met de T-Mobile klantenservice opnemen. Dat lijkt me in dit geval de snelste optie om duidelijkheid te krijgen over je duo simkaart aanvraag.
Vreemd, een vriendin van mij kon ze gewoon kopen in een tmobilewinkel. Misschien hadden ze niet op voorraad.

Reageer