Beantwoord

Duo sim bestellen

• 24 november 2015
  • 7 reacties
  • 716 Bekeken

Hallo, ik heb een stel samen, stel bij abonnement kan ik hier een dual sim kaart op bestellen. Via my-tmobile wordt aangegeven dat ik een prepaid klant ben.

B.v.b.d Stefan
icon

Beste antwoord door Amy 26 november 2015, 15:06

Hi Stefan,

Goed dat je hier een vraag over stelt!

Ik zie inderdaad dat je een Stel Samen & Stel Bij-abonnement hebt. Helaas hebben we momenteel een storing waardoor de optie om duosimkaarten te bestellen niet mogelijk is.

Als je het wilt kunnen wij de simkaarten wel voor je bestellen. Hier zitten wel kosten aan verbonden á €35,59 Zou je aan ons willen laten weten of dat oké is? 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Stefan,

Goed dat je hier een vraag over stelt!

Ik zie inderdaad dat je een Stel Samen & Stel Bij-abonnement hebt. Helaas hebben we momenteel een storing waardoor de optie om duosimkaarten te bestellen niet mogelijk is.

Als je het wilt kunnen wij de simkaarten wel voor je bestellen. Hier zitten wel kosten aan verbonden á €35,59 Zou je aan ons willen laten weten of dat oké is? 🙂
Hallo, ik vind het wel erg duur voor een simpel simkaartje wat maar een paar euro kost. Tevens vind ik het slecht dat je het niet meteen kunt doen als je een nieuw abonnement afsluit. Bij mijn vorige abonnement dat ook van t-mobile was had ik het ook.
Ik wil het wel graag hebben, is er iets aan de prijs te doen?
Mvg. S.Machielsen
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Stefan,

Daar kan ik me wat bij voorstellen. Het lijken inderdaad 2 simpele kaartjes van plastic, maar vergis je niet. De techniek erachter is niet zo simpel.

We kunnen helaas niets aan de kosten doen van de duo-simkaart. Mocht je de simkaarten alsnog willen bestellen dan kan je dit bij ons aangeven. Wij zorgen er dan voor dat je de simkaarten binnen 3 werkdagen binnen krijgt.
Als ik duo simkaarten bestel. Welk formaat zijn deze?
Mijn huidige gsm heeft een nano sim en mijn andere een micro simcard. Dus moet verschillende hebben.
M.v.g. Stefan
Hi Stefan,

Je ontvangt dan een zogenaamde 3-in-1 duosimkaart. Je kunt het formaat dus zelf 'aanpassen', door een omhulsel eruit te klikken. Perfect voor jouw situatie, dus! Ik hoop dat alles hiermee helemaal duidelijk is en laat het vooral weten als wij dit voor je kunnen bestellen, dan maken we dit in orde!
Ik wil graag de 3 in 1 duosimkaart bestellen.
Groetjes Stefan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stefan,

Ik heb de 3 in 1 duosimkaart voor je besteld. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Bekijk op deze pagina hoe je jouw simkaart kunt activeren.

Laat je ons weten of het lukt? 😉

Reageer