Beantwoord

Duo Sim (esim + physieke kaart)

• 26 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 608 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik wilde graag weten of het mogelijk was om een Duo Sim aan te vragen met een esim + 1 fysieke kaart.

Mvg Jason
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 augustus 2019, 14:10

Hoi Jason,

Een Duo Sim voor de eSIM is niet mogelijk. Wat wel mogelijk is, is Dual Sim. Dat klinkt bijna hetzelfde maar is wel anders. In sommige toestellen kun je namelijk een fysieke simkaart en een eSIM gebruiken. (Apple), je kunt dan dus 2 nummers in 1 toestel gebruiken.

Zie voor nog meer antwoorden op veelgestelde vragen, dit topic.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jason,

Een Duo Sim voor de eSIM is niet mogelijk. Wat wel mogelijk is, is Dual Sim. Dat klinkt bijna hetzelfde maar is wel anders. In sommige toestellen kun je namelijk een fysieke simkaart en een eSIM gebruiken. (Apple), je kunt dan dus 2 nummers in 1 toestel gebruiken.

Hoi Jason,

In dit geval bedoel ik idd echt een duo sim. Ik neem aan dat het voor mij dan verstandig is om naar een tmobile shop te gaan om mn e-sim weer "in te wisselen" voor een fysieke simkaart?
Reputatie 7
Badge +19
Yes, dat is echt niet mogelijk, dus dan zou dat inderdaad de beste optie zijn!

Reageer