Vraag

Duo-sim switcht niet direct

• 5 september 2019
  • 5 reacties
  • 572 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste T-Mobile,

ik heb laatst een duo-sim gekocht bij jullie, maar gebruik m eigenlijk niet omdat de switch van de een naar de ander niet goed werkt. Ik heb een smartphone en een oude, domme telefoon. Bij het switchen van de smartphone naar de domme telefoon duurt het soms wel een een uur voordat het netwerk doorheeft dat ik de smartphone heb uitgezet en de domme telefoon aan. Op een gegeven moment krijg ik dan gemiste oproepen of berichtjes binnen. Maar dit is natuurlijk niet handig.

Wat ik heb gemerkt is dat als ik een keer bel of een berichtje stuur met de domme telefoon het vanaf dan wel goed werkt. En ook als ik de sim eruit haal en m er weer in doe. Maar beide vind ik eigenlijk onacceptabel, het zou naadloos moeten gaan als je het mij vraagt. Anders kan ik net zo goed 1 simkaart wisselen tussen mijn toestellen.

Wat denkt u ervan? :)
Bedankt!

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Shoeby,

Dat oogt minder ideaal inderdaad. Gaat het switchen van de 'domme' telefoon naar de smartphone wel beter? Zo op het eerste oog zou mijn voorzichtige conclusie zijn dat het in relatie staat tot het gegeven dat het een ouder toestel is en de techniek niet op eenzelfde manier ondersteunt of ermee omgaat zoals een smartphone dat doet. Ben je in de gelegenheid om het eens te testen met een andere smartphone? We zouden de simkaarten als oorzaak kunnen uitsluiten door je te voorzien van nieuwe. Als je dat op prijs stelt laat het dan even weten. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Hoi Mitch,

Beetje late reactie. Het duurde even voordat ik het in een andere telefoon heb geprobeerd.

Het switchen van de domme naar de smartphone gaat in één keer goed. En bij het switchen naar een andere smartphone pakt ie m ook gelijk. Dus ik denk ook dat jouw voorzichtige conclusie klopt.

Nieuwe simkaarten opsturen lijkt me daardoor overbodig.
Hee Mitch,

Ik heb geen reactie meer van je gehad. Ik was natuurlijk een beetje laat met de mijne, sorry daarvoor.
Is er een mogelijkheid om de duo-simkaart bestelling te vergoeden?

Sjoerd
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Shoeby,

Goed dat je hier na (een poosje) testen nog even je bevindingen plaatst.
Ik ga er voor nu even vanuit dat @Mitch zich spoedig weer zal melden in dit topic.
Voor nu wens ik je een prettige avond.
Reputatie 7
Badge +20
HI Sjoerd,

Ik zie dat je op 2 oktober een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Werkt het daarmee wel goed? Anders stuur ik je graag een nieuwe duo simkaart op. Laat het mij weten!

Reageer