Beantwoord

Duo simkaart

  • 10 september 2017
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Ik had een duo simkaart besteld en geactiveerd. Gisteren werkte het prima maar vanmorgen was mijn eerste kaart opeens geblokkeerd. Hij staat ook niet in mijn overzicht van actieve simkaarten.
icon

Beste antwoord door David 11 september 2017, 13:45

Hoi Jozzz,

In ons systeem zie ik dat mijn collega Lindsey je vanochtend heeft geholpen bij dit probleem. Er was iets niet goed gegaan bij het bestellen van de simkaart, maar zij heeft dit alsnog voor je rechtgezet!

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jozzz,

In ons systeem zie ik dat mijn collega Lindsey je vanochtend heeft geholpen bij dit probleem. Er was iets niet goed gegaan bij het bestellen van de simkaart, maar zij heeft dit alsnog voor je rechtgezet!

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Reageer