Vraag

Duo simkaart aanvragen

• 26 januari 2016
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Ik heb destijds een dual simkaart bij jullie besteld, één in mijn telefoon en één in het in de auto ingebouwde toestel.

Nu ontving ik een mailtje waarin wordt geadviseerd om een nieuwe simkaart aan te vragen (zie onder)
Houden jullie bij het opsturen rekening met de dual sim? Bij mijn laatste abbonnementverlenging kreeg ik namelijk ook geen dubbele simkaart, maar slecht een enkele, en die ben ik niet gaan gebruiken omdat er geen tweede bijzat.

Ik heb voor mijn auto een 'ouderwetse' 25X15 mm sim nodig en voor mijn gewone toestel (S6) een nanosim.

groet, Rob

quote mailtje

"Beste heer Hendriks,

Wij willen je graag een optimale netwerkervaring bieden. Sommige verouderde simkaarten zijn geknipt om deze passend te maken voor een nieuwer toestel. Dit kan mogelijk een nadelig effect hebben op de netwerkervaring.

Heb jij een verouderde simkaart in gebruik?
Dan bieden we je gratis een nieuwe simkaart aan. Met een nieuwe simkaart ervaar je mogelijk:

■ Een stabielere internetverbinding
■ Een batterij die langer meegaat
■ Minder plotseling afgebroken gesprekken"

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi drieviervijf,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je bericht. Ik heb je kosteloos een nieuwe duo simkaart opgestuurd, omdat je gebruik maakt van een veroudere simkaart. Je ontvangt hem binnen 3 werkdagen thuis. Op deze pagina kun je jouw simkaart activeren.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Dank voor de service. Ik heb de nieuwe sims inmiddels binnen & ga deze zo activeren!
Reputatie 7
Badge +15
Hey 345;),

Ik zie dat de simkaarten inmiddels geactiveerd zijn. Werkt alles helemaal naar behoren? Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!

Reageer