Beantwoord

DUO Simkaart data only

• 4 december 2018
  • 3 reacties
  • 1321 Bekeken

Ik gebruik een data-simkaart om mijn robotmaaier aan te sturen. Nu heb ik een tweede apparaat dat ook om een simkaart vraagt. Kan dat met een DUO-simkaart, of geeft dat verbindingsproblemen bij gelijktijdig gebruik? Het gaat dus uitsluitend om DATA-verkeer, niet om spraak.
icon

Beste antwoord door Aelonius 4 december 2018, 16:44

Hoi @Nicolaas W,

Voor een gebruikelijke SIM kaart is dit naar mijn weten niet zonder meer mogelijk. Bij oudere abonnementen kun je mogelijk gebruik maken van een MB-verdeler, maar met de GO abonnementen is dit helaas niet mogelijk. Mocht je géén Go abonnement hebben, dan zou je even onder dit onderwerp kunnen kijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi @Nicolaas W,

Voor een gebruikelijke SIM kaart is dit naar mijn weten niet zonder meer mogelijk. Bij oudere abonnementen kun je mogelijk gebruik maken van een MB-verdeler, maar met de GO abonnementen is dit helaas niet mogelijk. Mocht je géén Go abonnement hebben, dan zou je even onder dit onderwerp kunnen kijken.
Dank. Helaas heb ik een Go abonnement... No Go dus 🙂
Reputatie 4
Badge +1
Je kunt een duo-sim toepassen maar er kan er maar één tegelijk actief zijn, doordat dit anders conflicten kan geven. Of dat nu handig is...

Reageer