Beantwoord

(Duo) simkaart vervangen

• 30 maart 2016
  • 7 reacties
  • 306 Bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd ter vervanging van de duosimkaart die ik in mijn iPad 2 gebruik.
De nieuwe simkaart is aangevraagd, omdat mijn nieuwe iPad Pro i.p.v. een micro-kaart een nano-kaart gebruikt.
Maar de informatie zegt dat als ik de nieuwe simkaart activeer deze de kaart in mijn telefoon vervangt.
Kan ik de nieuwe kaart niet gebruiken ter vervanging van de (oude) duokaart?
icon

Beste antwoord door Trajh91 30 maart 2016, 15:16

Een nieuwe simkaart vervangt beide kaarten die je al in gebruik hebt, dus je had een nieuwe duo-sim moeten bestellen om dit op te lossen.

Er zit hier vast wel ergens een moderator die dat voor je kan regelen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Een nieuwe simkaart vervangt beide kaarten die je al in gebruik hebt, dus je had een nieuwe duo-sim moeten bestellen om dit op te lossen.

Er zit hier vast wel ergens een moderator die dat voor je kan regelen.
Reputatie 6
Badge +17
Hi JW1,

Welkom op het T-Mobile Forum. Gaaf dat je een iPad Pro hebt aangeschaft. Hoe bevalt deze tot nu toe?

Ik zie dat Trajh91 je inmiddels van een duidelijke reactie heeft voorzien. Als je gebruik maakt van een Duo-simkaart en een nieuwe simkaart nodig hebt, dan moet je inderdaad allebei de simkaarten vervangen. Als je 1 nieuwe simkaart activeert dan vervangt deze allebei de oude simkaarten. Ik heb je daarom direct opnieuw (kosteloos) een setje duo-simkaarten toegestuurd.

Je krijgt de simkaarten binnen 3 werkdagen binnen. Na ontvangst kan je de simkaart activeren via My T-Mobile.

Laat ons weten of het is gelukt. Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Super, bedankt voor het kosteloos opsturen van een duo-simkaart!
De iPad Pro 9,7 betreft een pre-order en wordt volgende week geleverd.
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan hoor!

Gaaf! Je gaat gelijk voor de nieuwe iPad Pro. ;)

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Alvast heel veel plezier ermee.
Reputatie 2
Badge
Ik heb je daarom direct opnieuw (kosteloos) een setje duo-simkaarten toegestuurd.

Beste, zou je dat voor mij ook willen doen?
Reputatie 4
Hoi Rial,

Welkom op het forum!

Mag ik vragen waarom je een nieuw setje duo-simkaarten nodig hebt? Natuurlijk kan ik naar jou een nieuw setje duo-simkaarten sturen. Er zullen wel de gebruikelijke kosten in rekening gebracht worden. Mijn collega heeft bij hoge uitzondering de duo-simkaarten kosteloos naar JW1 toegestuurd, omdat de klant de verkeerde simkaart had besteld (dus de kosten al had betaald).

Je kunt ook zelf een nieuw setje aanvragen via My T-Mobile. Als je kijkt bij "Simkaart & toestel", dan zie je bij "Overige" de optie om nieuwe simkaarten te bestellen. Die krijg je binnen 3 werkdagen thuisgestuurd. Als je wilt dat ik het voor je doe, kan dat natuurlijk ook altijd.

Laat mij weten als je meer vragen hebt! 🙂
Reputatie 2
Badge
Laat mij weten als je meer vragen hebt! :)
Helemaal duidelijk, bedankt.

Reageer