Beantwoord

Duo simkaart voor smartwatch

• 26 januari 2017
  • 8 reacties
  • 799 Bekeken

Ik heb een tweede simkaart besteld voor mijn smartwatch maar jullie hebben nu mijn oude simkaart geblokkeerd. Hoe behoudt ik twee simkaarten voor hetzelfde nummer ? Ze moeten namelijk met elkaar communiceren.
icon

Beste antwoord door Serviceweb 26 januari 2017, 20:19

Beste Marco,

Welkom op de forum van T-Mobile
Heb je een duosimkaart besteld? Het klopt dat ze dan je oude simkaart blokkeren zodat je je duosimkaart kangebruiken. Je duo kaart heefthet zelfde nummer maar ze kunnen niet met elkaar communiceren. Er is altijd maar 1 simkaart van die duosimkaart actief, en niet beide.

Volgens mij kan het dus niet wat jij wil. Misschien heeft iemand anders nog een andere oplossing. Kan je smartwatch nie communiceren met je hotspot op je telefoon?
Bekijk origineel

8 reacties

Beste Marco,

Welkom op de forum van T-Mobile
Heb je een duosimkaart besteld? Het klopt dat ze dan je oude simkaart blokkeren zodat je je duosimkaart kangebruiken. Je duo kaart heefthet zelfde nummer maar ze kunnen niet met elkaar communiceren. Er is altijd maar 1 simkaart van die duosimkaart actief, en niet beide.

Volgens mij kan het dus niet wat jij wil. Misschien heeft iemand anders nog een andere oplossing. Kan je smartwatch nie communiceren met je hotspot op je telefoon?
Hoe doe je dat? Uitschakelen met de 1 en het inschakelen van de ander. Kan dat met de app? Ik gebruik nu twee telefoons met 2 abonnementen. Een smartphone voor mobiel internet unlimted en een simpel klapmobieltje om snel en makkelijk de telefoon op te nemen tijdens het werk.
Ik vind het niet erg dat er maar 1 werkt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hakuin,

Dat kan ik je zeker uitleggen 🙂 Je kunt je twee simkaarten van de duosimkaart niet tegelijkertijd op het T-Mobile netwerk gebruiken. Bij gelijktijdig gebruik, met twee verschillende apparaten, zul je verbroken verbindingen ervaren met bellen en mobiel internet. Ook komen gesprekken en sms’jes dan mogelijk niet binnen. Schakel dus het ene toestel uit voordat je het andere aanzet.

Zo te lezen zou een duosimkaart handig zijn voor jouw situatie! Denk er even rustig over na. Als je 'm wilt bestellen kan dat via deze pagina.

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen of als je nog vragen hebt?
Bedankt voor het antwoord, Thalina,
Ik heb net als het goed is een duosimkaart besteld, maar ik krijg een mailtje:
Je hebt zojuist een nieuwe T-Mobile simkaart aangevraagd; deze heb je naar verwachting binnen 3 werkdagen in huis. Zodra je de nieuwe simkaart hebt ontvangen, kun je deze eenvoudig zelf activeren op My T-Mobile.

Kunnen jullie nakijken of ik een duosimkaart ( die wil ik)besteld heb, want ik ga door dat mailtje twijfelen.

Groeten Hakuin
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Hakuin,

Begrijpelijk dat je dit bevestigd wil hebben. Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald en ik zie dat je gewoon een Duo-Simkaart hebt besteld. De juiste dus. ;)

Zoals in de mail staat vermeld kan je deze zelf activeren via My T-Mobile als je de simkaarten hebt ontvangen.
Bedankt Issam! Geweldig die snelle service die jullie op dit forum geven.
Reputatie 6
Badge +17
You're welcome Hakuin. 😃

Reageer