Beantwoord

Duo-simkaart zegt " SIM niet toegestaan:3"

• 20 maart 2012
  • 11 reacties
  • 1788 Bekeken

Reputatie 3
Beste T-Mobile,

Sinds geruime tijd heb ik al een duo-simkaart die prima werkte. Tot op heden, ik heb een simkaart in mijn iPhone en in mijn Blackberry. Op de iPhone werkt deze nog, maar op de Blackberry krijg ik sinds kort de melding: " SIM niet toegestaan:3 "

Ik heb de simkaart al verwijderd en battery pulls uitgeboerd..

Hopelijk kunnen jullie mij tot dienst zijn.

Groetjes,

"r0bert4"
icon

Beste antwoord door Raymond 21 maart 2012, 09:24

@r0bert4
Wat bassievlie aangeeft is juist. Het toestel die je als laatste hebt aangezet is het toestel dat actief is. Zet dus altijd eerst het ene toestel uit, voordat je de andere aanzet. Meer informatie over het gebruik van T-Mobile Duo Sim vind je op het T-Mobile Blog.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Heb wel maar een van de twee telefoons aanstaan?
Alle twee kunnen niet tegelijk aan.

Gr.
Reputatie 6
@r0bert4
Wat bassievlie aangeeft is juist. Het toestel die je als laatste hebt aangezet is het toestel dat actief is. Zet dus altijd eerst het ene toestel uit, voordat je de andere aanzet. Meer informatie over het gebruik van T-Mobile Duo Sim vind je op het T-Mobile Blog.
Reputatie 3
@r0bert4

Ja dat weet ik, zelfs als mijn iPhone uitstaat doet mijn Blackberry het niet krijg ik die foutmelding, als ik de foutcode google krijg ik simkaartdefect te voorschijn : " sim not allowed:3 "
@r0bert4

Ik heb je bij deze kosteloos een nieuwe duo simkaart toegestuurd 🙂! Zodra je deze ontvangt kun je die activeren op My T-Mobile. Ik ga er vanuit dat daarna je problemen verholpen zijn.
Kan iemand mij helpen ik gebruik al 1,5 jaar Blackberry toestellen nu heb ik er een Sony xperia s bij gekocht en een duo simkaart alleen nu werkt mijn Blackberry internet ineens niet meer....
Reputatie 7
@Rob ebbelaar
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Werkt internet op je Sony Xperia S wel? Wat je ook kan proberen is je batterij uit je Blackberry te halen en er weer in te doen. Ik heb je Blackberry instellingen ook alvast voor je gereset. Wil je laten weten of het heeft geholpen?
@michel_7 het heeft niet geholpen internet doet het wel op m,n xperia alleen niet op m,n bb want daar heb je natuurlijk bb internet voor nodig
@michel_1 hij doet het nu ineens weer!!! Hartstikke bedankt man ineens.kreeg ik dat Blackberry icoontje met die 4 bolletjes weer in me scherm 😃
Reputatie 7
@Rob ebbelaar
Goed om te horen dat hij het weer doet! 😃
Beste,

Ik kan niets meer met mijn telefoon heb het bericht sim niet toegestaan:3 !
Dit is geen duo simkaart.
Wat kan ik doen ?

groet der willy
@der willy

Welkom op het forum! :)

Heb je de sim al eens in een ander toestel geplaatst? Heb je in eerste instantie al een keer het toestel een keer uit en aangezet?

Reageer