Beantwoord

DuoSim, 1 nieuwe simkaart nodig

• 16 juni 2017
  • 2 reacties
  • 662 Bekeken

Momenteel heb ik duo sim, 1 voor in de auto en 1 in de mobiel. Omdat ik van toestel ben gewisseld heb ik nu een nanosim nodig. Hoe ga ik deze aanvragen? Ik heb het gevoel dat als ik 1 kaart aanvraag (a 5,04) dat dan de BEIDE oude vervallen. Wederom duosim aanvragen kost in verhouding wel erg veel (30 euro).
Ben benieuwd naar jullie antwoord.
Mvg,
icon

Beste antwoord door David 19 juni 2017, 12:06

Hoi Linux81,

Het klopt inderdaad dat als je een gewone simkaart bestelt, de oude duosimkaart vervangen wordt. Als je dus beide simkaarten wilt behouden, is dat niet de oplossing. De simkaarten worden als 3-in-1-formaat geleverd. Dit betekent dus dat je 3 varianten hebt en de nanosimkaart is daar de kleinste variant van. Het zou dus zo moeten zijn dat je de simkaart uit kunt drukken en dan heb je de benodigde nanosim. 🙂 Zou je dit eens kunnen proberen?

Als het om welke reden dan ook niet werkt, dan moet er een nieuwe duosimkaart besteld worden. Ik snap dat je dit liever niet doet, dus laten we er op hopen dat je de simkaart gewoon nog uit kunt drukken! 🙂

Laat je ons weten of het gelukt is? Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Linux81,

Het klopt inderdaad dat als je een gewone simkaart bestelt, de oude duosimkaart vervangen wordt. Als je dus beide simkaarten wilt behouden, is dat niet de oplossing. De simkaarten worden als 3-in-1-formaat geleverd. Dit betekent dus dat je 3 varianten hebt en de nanosimkaart is daar de kleinste variant van. Het zou dus zo moeten zijn dat je de simkaart uit kunt drukken en dan heb je de benodigde nanosim. 🙂 Zou je dit eens kunnen proberen?

Als het om welke reden dan ook niet werkt, dan moet er een nieuwe duosimkaart besteld worden. Ik snap dat je dit liever niet doet, dus laten we er op hopen dat je de simkaart gewoon nog uit kunt drukken! 🙂

Laat je ons weten of het gelukt is? Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!
Bedankt voor je reactie,.
Ik heb helaas nog een oude sim-kaart die je niet kan uitdrukken.
Beetje jammer dat 2 kaarten het 6-voudige kosten van een enkele. Zeker omdat ik hier al eens voor betaald heb. Dat gaat dan ook niet weer gebeuren.
Aangezien mijn contract toch al een tijd is afgelopen heb ik een andere optie gekozen.
Bedankt voor jullie moeite iig.

Reageer