Beantwoord

duosim gebruiken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Ik heb een duosim ontvangen en deze geactiveerd. Ik kan wel bellen met het ene toestel (mijn vorige telefoon) maar niet met de nieuwe. Ik zet maar 1 telefoon tegelijk aan. Verder werkt alles op het nieuwe toestel en de provider wordt ook herkend. Maar bij bellen gebeurt er niks (alsof ie blijft proberen).
icon

Beste antwoord door Arf 7 december 2018, 10:58

Een stap verder. In het bevestigingsbericht van T-Mobile over het activeren van de nieuwe simkaart staat dat 'De nieuwe simkaart is geactiveerd' met hierbij het OUDE simkaartnummer.
Maar bij 'simkaart activeren' via de website en met invoer van het nieuwe ICC nummer volgt de reactie dat de simkaart met het nieuwe ICC nummer al geactiveerd is.

Opgelost.
De simkaarten eens verwisseld. Na wisselen werkt de oude telefoon nog steeds. En na even geduld de nieuwe ook…
De simkaart kan er toch echt maar op één manier in.

Bekijk origineel

2 reacties

Een stap verder. In het bevestigingsbericht van T-Mobile over het activeren van de nieuwe simkaart staat dat 'De nieuwe simkaart is geactiveerd' met hierbij het OUDE simkaartnummer.
Maar bij 'simkaart activeren' via de website en met invoer van het nieuwe ICC nummer volgt de reactie dat de simkaart met het nieuwe ICC nummer al geactiveerd is.

Opgelost.
De simkaarten eens verwisseld. Na wisselen werkt de oude telefoon nog steeds. En na even geduld de nieuwe ook…
De simkaart kan er toch echt maar op één manier in.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Arf,

Goed om te lezen dat het alsnog gelukt is met je duosim.
Ik wens je nog een fijne dag toe!

Reageer