Beantwoord

DuoSim werkt niet meer na verlenging

• 7 januari 2019
  • 1 reactie
  • 813 Bekeken

Hallo,

Een tijd geleden heb ik mijn abonnement verlengd. Daarbij heb ik ook een unlimited Go contract afgesloten. Ik heb ook nog een klantvoordeel met meerdere mensen op een adres.
Nu werkt mijn Duo Sim in de auto niet meer. Kan ik die weer activeren?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 januari 2019, 13:47

Hoi AOTB,

Wat leuk dat je bij ons verlengd hebt!

Bedoel je in dit geval misschien een MB-verdeler? In dat geval klopt het namelijk dat deze het niet meer doet, omdat MB-verdelers niet meer worden aangeboden bij de nieuwe Go-abonnementen. Dit komt omdat met de mogelijkheid tot omzetten naar een Unlimited bundel, er teveel misbruik van gemaakt kan worden.

Laat je me weten of je dit inderdaad bedoelde? En als je er meer vragen over hebt, dan help ik je er uiteraard graag verder mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi AOTB,

Wat leuk dat je bij ons verlengd hebt!

Bedoel je in dit geval misschien een MB-verdeler? In dat geval klopt het namelijk dat deze het niet meer doet, omdat MB-verdelers niet meer worden aangeboden bij de nieuwe Go-abonnementen. Dit komt omdat met de mogelijkheid tot omzetten naar een Unlimited bundel, er teveel misbruik van gemaakt kan worden.

Laat je me weten of je dit inderdaad bedoelde? En als je er meer vragen over hebt, dan help ik je er uiteraard graag verder mee!

Reageer