Beantwoord

Duosimkaart aanvragen

• 7 februari 2016
  • 2 reacties
  • 380 Bekeken

Ik gebruik voor mijn iphone 6s een nano simkaart. Nu wil ik een duo simkaart voor toepassing van de 2e simkaart in mijn auto. Moet ik dan naast de 2e simkaart in de auto ook mijn nanosimkaart in de iphone vervangen? En wat kost dit? Ik heb een Stel samen en stel bij abo.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 7 februari 2016, 15:02

Hoi H.koelman, welkom op het forum.

Ja, je dient de andere simkaart ook te vervangen, je ontvangt bij het bestellen van de duo simkaart namelijk 2 simkaarten, zodra je die activeert, zal de oude simkaart deactiveren.

Op *deze pagina* kun je een duo simkaart bestellen, de kosten staan erbij vermeld. (Bij mij staat er €35,59, dus ik ga er vanuit dat dat ook voor jou de kosten zullen zijn. Ik heb zelf ook Stel Bij.)

Houd er wel rekening mee dat als je de simkaart in de auto wilt gebruiken, je de iPhone uit moet zetten (of de vliegtuigstand in moet schakelen), er kan maar 1 simkaart op het netwerk actief zijn. Op *deze pagina* lees je meer over de duo simkaart.

Weet je zo voldoende?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi H.koelman, welkom op het forum.

Ja, je dient de andere simkaart ook te vervangen, je ontvangt bij het bestellen van de duo simkaart namelijk 2 simkaarten, zodra je die activeert, zal de oude simkaart deactiveren.

Op *deze pagina* kun je een duo simkaart bestellen, de kosten staan erbij vermeld. (Bij mij staat er €35,59, dus ik ga er vanuit dat dat ook voor jou de kosten zullen zijn. Ik heb zelf ook Stel Bij.)

Houd er wel rekening mee dat als je de simkaart in de auto wilt gebruiken, je de iPhone uit moet zetten (of de vliegtuigstand in moet schakelen), er kan maar 1 simkaart op het netwerk actief zijn. Op *deze pagina* lees je meer over de duo simkaart.

Weet je zo voldoende?
Jazeker. Bedankt voor je snelle reactie.

Reageer