Beantwoord

Duosimkaart bestellen

• 14 februari 2016
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Ik wil graag een tweede simkaart voor in de auto.
Ik lees hoe je een nieuwe kan bestellen en activeren maar dan werkt de oude niet meer en dat wil ik niet.
Waar en hoe kan ik dat doen zodat ze beide werken.
Ik weet dat je dan in de auto je telefoon moet uitzetten.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Gr, Ricardo
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 februari 2016, 17:29

Hoi htchd2, welkom terug op het forum.

In My T-Mobile kun je simkaarten bestellen, dat kan op *deze pagina* onder het kopje "overige". Als je dan klikt op 3-in-1 simkaart, kun je kiezen voor 3-in-1 duosimkaart.

Kost een stuk meer dan zo'n gewone simkaart, omdat je bij de duosimkaart 2 identieke simkaartjes krijgt. Let wel: er kan maar 1 simkaart actief zijn op het netwerk, je kunt ze niet beide tegelijk gebruiken.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi htchd2, welkom terug op het forum.

In My T-Mobile kun je simkaarten bestellen, dat kan op *deze pagina* onder het kopje "overige". Als je dan klikt op 3-in-1 simkaart, kun je kiezen voor 3-in-1 duosimkaart.

Kost een stuk meer dan zo'n gewone simkaart, omdat je bij de duosimkaart 2 identieke simkaartjes krijgt. Let wel: er kan maar 1 simkaart actief zijn op het netwerk, je kunt ze niet beide tegelijk gebruiken.
Reputatie 2
Dank je wel had al een normale besteld en nu de juiste.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi htchd2,

Welkom terug op ons forum! Ik zie dat je inderdaad in eerste instantie een normale simkaart heb besteld. Fijn om te lezen dat je inmiddels de goede (duo)simkaart hebt besteld. Ik heb €5 gecrediteerd voor het bestellen van de normale simkaart. Je kunt die overigens gewoon houden, heb je in ieder geval een back-up. 🙂

Je kunt je simkaart eenvoudig activeren via jouw My T-Mobile. als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust. Dat geldt natuurlijk ook voor andere vragen.

Reageer