Beantwoord

E-sim

Hallo,

Ik kon het zo gauw niet vinden, dus ik stel de vraag hier maar.
Levert T-Mobile al E-sim's uit?
Bijv. voor smart devices zoals Samgsung gear S2/S3 oid.
icon

Beste antwoord door David 31 maart 2017, 16:10

Hey Onbekende Gebruiker,

Een terechte vraag, zeker als je geen antwoord kon vinden!

Het antwoord is eigenlijk vrij kort; Nee, wij bieden (nog) geen E-simkaarten aan. Ik moet eerlijk zeggen dat daar op het moment ook niet (en anders heel stilletjes) aan gewerkt wordt. Reken er dus niet op dat deze binnen afzienbare termijn geleverd worden. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Met deze vraag kon ik je helaas niet helpen, maar als je nog andere vragen hebt, dan horen we het graag! 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Onbekende Gebruiker,

Een terechte vraag, zeker als je geen antwoord kon vinden!

Het antwoord is eigenlijk vrij kort; Nee, wij bieden (nog) geen E-simkaarten aan. Ik moet eerlijk zeggen dat daar op het moment ook niet (en anders heel stilletjes) aan gewerkt wordt. Reken er dus niet op dat deze binnen afzienbare termijn geleverd worden. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Met deze vraag kon ik je helaas niet helpen, maar als je nog andere vragen hebt, dan horen we het graag! 🙂
Is er nog wat nieuws te melden. Dat lijkt me wel na een jaar...
Reputatie 6
Badge +16
Hoi 123hfg321,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Begrijpelijk dat je hier een update over wil hebben. Echter is de E-Sim in Nederland nog niet beschikbaar. We blijven natuurlijk wel kijken naar wat de mogelijkheden zijn en hoe groot de vraag is naar de E-Sim. Mochten we in de toekomst de E-Sim ondersteunen dan zullen we dit uiteraard delen op onze community. Houd deze dus in de gaten. 😉
Beste Issam,
waar kan ik een lijst vinden om aan te geven dat ik met smart op e-sim wacht. Het was de belofte die mij een iPhone Xs deed aanschaffen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi esimwenser,

Je wens wordt zeker serieus genomen en we geven alle feedback ook zeker door. Er is geen lijst of pagina waar je dat specifiek kan aangeven, maar weet dat we alles meelezen en ook doorzetten. 🙂
Hallo Hajar,
Is intussen iets meer bekend wanneer de esim voor T-Mobile beschikbaar gaat worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bart,

Ik heb hier nog geen update over. Zodra ik meer weet, laat ik het direct weten!

Reageer