Beantwoord

E-sim

• 6 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 891 Bekeken

HELP!!
Ik heb een esim tmobile gekocht en geactiveers op mn Iphone, echter na een fabrieksreset kan ik deze niet meer toevoegen. Hij geeft aan dat de code niet meer geldig is, wanneer ik een nieuwe esim wil bestellen via tmobile app geeft deze aan dat dat pas na 7 werkdagen kan. Mijn fysieke simkaart werkt nu ook niet meer doordat ik de esim had geactiveerd. Wie kan me helpen om mn simkaart of esim weer te activeren?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 oktober 2019, 13:18

Hi @Neco7575

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat die jou een oplossing heeft geboden. Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Neco7575

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat die jou een oplossing heeft geboden. Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Hallo Hajar,

Niet echt, want ik moet 7 dagen wachten totdat ik een nieuwe e-sim kan krijgen. En de oude fysieke sim kan niet worden heractiveerd. Moet dus vrij nemen van werk en naar een fysieke winkel om dit op te halen+ ik kan 7 dagen geen dualsim gebruiken op mijn toestel. Ik vind dit eerlijk gezegd niet netjes.

Grt. Neco
Het probleem is: Je kunt je eSIM maar één keer downloaden. Je kunt je eSIM dus niet later overdragen naar een ander toestel.

Dat staat in my T-Mobile. Wat de eerste zin met de tweede zin te maken heeft is mij niet duidelijk. Maar het lijkt er op dat het gaat om het laatste. Wat je niet kan. Wat daar de reden van is mij ook niet duidelijk.
Het is ook geen andere toestel...
Haha, nee maar je zit wel zeven dagen zonder sim, en je kunt je sim maar één keer per zeven dagen downloaden. Dan kan je de nieuwe sim niet activeren, omdat je daar de oude sim voor nodig hebt.

Activeer je simkaart

Werkt je huidige sim nog? En heb je deze nog in je bezit?

Ja

Nee

Ga naar de dichtstbijzijnde T-Shop en neem een geldig legitimatiebewijs mee. Onze medewerker controleert je gegevens en activeert de simkaart voor je. Zo zijn wij er zeker van dat de nieuwe simkaart bij jouw abonnement hoort.

eSIM
Je hebt op 8 oktober 2019 al een sim besteld. Je kunt pas 7 dagen later wéér een nieuwe bestellen. Wel kun je altijd in de T-Mobile Shop een nieuwe sim kopen. Het duurt tot 3 dagen voordat je de bestelde sim in de brievenbus krijgt.

Naar de T-mobile shop dus hahaha en daar weten ze het ook niet, net als in deze community. Ja, een week is lang zonder telefoon en mobiel internet.

Reageer