Vraag

E-Sim aanvragen

• 24 september 2019
  • 10 reacties
  • 823 Bekeken

Afgelopen vrijdag is mijn nieuwe contract ingegaan bij t-mobile, ik probeer e-sim aan te vragen maar al mijn adres gegevens zijn nog niet bekend.....

Meerdere malen gebeld en telkens krijg ik te horen zolang uw gegevens nog niet in systeem staan kan ik niks voor u doen ....

Contract is dus al vrijdag ingegaan, is er iemand die wel iets voor me kan betekenen ?

Bedankt !

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @MichelHoog

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Helaas is er nog steeds geen oplossing en krijg van niemand echt een antwoord van support ....

"leuke" is dat ze wel mijn bank rekening en auto incasso aan mijn account kunnen koppelen maar adres gegevens enz niet en daarom kan ik nog steeds geen e-sim aanvragen.

Mijn geduld is op en vertrouwen is ook al weg dus ik ga alles terug sturen voordat ik straks mijn 2 weken bedenktijd voorbij ben zonder een goed werkende e-sim gehad te hebben.

Gr
Michel
Reputatie 7
Badge +20
@MichelHoog Heb je het bericht van @Hajar niet gelezen?
Stuur haar even een privé bericht met de gevraagde gegevens.
Je kan een privé berichtje sturen door op haar naam te klikken.
Groetjes
gisteren gelijk gedaan maar ook geen respons
Reputatie 7
Badge +20
Oké Ze zijn op dit moment erg druk, je moet even geduld hebben. Ze reageren op volgorde van binnenkomst.
Ik zal vragen aan @Hajar of ze tijd heeft om even te reageren maar kan niets beloven.

Fijne dag nog!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @MichelHoog

Ik heb gereageerd op je privébericht.
Helaas kreeg ik dit maandag morgen ook al te horen Hajar, toch bedankt voor het nakijken.

Ik ga alles terug sturen anders zitten mijn 2 weken bedenktijd er straks op voordat ik er ook maar überhaupt gebruik van heb gemaakt :-)

Groetjes,
Michel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Weet je dat zeker? Ik verwacht namelijk dat het uiterlijk vrijdag is opgelost. Mocht je toch willen annuleren dan kan je dat doen via onze retourformulier. Hier staat ook uitgelegd hoe je dat kan doen. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Hoi Hajar,

Ik wist het zeker ja maar dacht net ik kijk nog 1 keer voordat het de doos in gaat en zie dat nu alles klopt en ook de e-sim aangevraagd kon worden.

Dus lijkt nu opgelost

Gr
Michel
Reputatie 3
Badge +1

Goed om te horen Michel!

Mocht je nog vragen hebben in de toekomst kun je zo altijd stellen op de Community! :grinning:

Reageer