Beantwoord

Eén simkaart besteld, maar twee keer gekregen

  • 20 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

ik heb net n nieuwe simkaart besteld en krijg nu 2 bevestigingmails, krijg ik nu ook 2 simkaarten, ik hoop t niet. \heeft iemand dit al meegemaakt.
icon

Beste antwoord door Thalina 24 oktober 2016, 10:10

Hoi Anja,

Begrijpelijk dat je er maar eentje wilt ontvangen! 😉 We hadden vorige week een korte storing, waardoor klanten die een simkaart bestelden er twee bestelden. Dit probleem is inmiddels opgelost. Hoogstwaarschijnlijk ontvang je nog twee simkaarten, één van deze kun je of in de kast bewaren als reserve of weggooien. Je hoeft niet bang te zijn dat er twee keer kosten in rekening worden gebracht. De kosten voor de tweede simkaart hebben we gecrediteerd.

Laat je even weten of het gelukt is met de simkaart activeren? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het mij gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anja,

Begrijpelijk dat je er maar eentje wilt ontvangen! 😉 We hadden vorige week een korte storing, waardoor klanten die een simkaart bestelden er twee bestelden. Dit probleem is inmiddels opgelost. Hoogstwaarschijnlijk ontvang je nog twee simkaarten, één van deze kun je of in de kast bewaren als reserve of weggooien. Je hoeft niet bang te zijn dat er twee keer kosten in rekening worden gebracht. De kosten voor de tweede simkaart hebben we gecrediteerd.

Laat je even weten of het gelukt is met de simkaart activeren? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het mij gerust weten!

Reageer