Beantwoord

Een voorkeursnummer.

• 2 mei 2019
  • 3 reacties
  • 1111 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

ik ben nog geen tmobile klant maar heb een vraag die daarvan afhangt. Ik heb namelijk jaren geleden een nummer gehad die mij goed is bijgebleven. Dit nummer was een tijd in gebruik maar nu niet meer. Het nummer is nu dus sinds kort niet in gebruik. Is er een mogelijkheid dat ik tegen betaling dat nummer kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Gilbert 2 mei 2019, 20:45

Hoi Mounab,

Helaas is het niet mogelijk om zelf een telefoonnummer uit te kiezen. Wat ik heb begrepen uit oudere posts worden vervallen nummers slechts tijdelijk bewaard waarna ze worden vrijgegeven om weer opnieuw uit te delen. Het enige wat je bij T-Mobile kunt doen is een voorkeursnummer kiezen. Je krijgt dan een aantal opties voorgelegd waar je uit kan kiezen. De kans dat je gewenste nummer hier tussen zit is echter waarschijnlijk zeer klein.

Hopelijk heb ik je vraag hiermee voldoende weten te beantwoorden. Zo niet, roep gerust!

-Gilbert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mounab,

Helaas is het niet mogelijk om zelf een telefoonnummer uit te kiezen. Wat ik heb begrepen uit oudere posts worden vervallen nummers slechts tijdelijk bewaard waarna ze worden vrijgegeven om weer opnieuw uit te delen. Het enige wat je bij T-Mobile kunt doen is een voorkeursnummer kiezen. Je krijgt dan een aantal opties voorgelegd waar je uit kan kiezen. De kans dat je gewenste nummer hier tussen zit is echter waarschijnlijk zeer klein.

Hopelijk heb ik je vraag hiermee voldoende weten te beantwoorden. Zo niet, roep gerust!

-Gilbert
Hallo Gilbert,

dank voor je reactie.

Dit nummer is pas sinds een week of 2 niet meer in gebruik. Nog steeds als ik er naar bel krijg ik niet in gebruik. De kans is dus zeer klein dat iemand anders al het nummer heeft gekregen. Een kennis van mij had ook zoiets soortgelijks maar dan bij KPN. Hem is het uiteindelijk ook gelukt om het nummer te krijgen dat hij graag wilde.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mounab,

In dat geval zou een van de moderators moeten kijken of zij iets voor jou kunnen betekenen. Ze reageren gebruikelijk tussen de 24 a 48 uur dus als je nog even geduld hebt zullen ze uiteindelijk ook langs jouw post komen.

-Gilbert

Reageer