Beantwoord

eSIM voor Apple Watch / Smart Watch

• 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 1781 Bekeken

Goedemorgen,

In eerdere vergelijkbare topics werd steevast doorverwezen naar het algemene eSIM topic, maar deze is met de introductie van de eSIM op slot gezet.

Had goede hoop inmiddels de Series 5 GPS + Cellular te kunnen bestellen i.s.m. T-Mobile. Helaas is dit vooralsnog niet mogelijk.

De vraag blijft dus: wanneer kunnen we eSIM-ondersteuning voor de Apple Watch e.d. verwachten?
icon

Beste antwoord door TAVL 11 september 2019, 08:54

Goedemorgen @iskandar,

Daar is nog niets over bekend. T-Mobile doet daar normaal gesproken nooit lang van tevoren uitspraken over. Het officieel aanschaffen en/of officiële ondersteuning is dus vooralsnog niet mogelijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @iskandar,

Daar is nog niets over bekend. T-Mobile doet daar normaal gesproken nooit lang van tevoren uitspraken over. Het officieel aanschaffen en/of officiële ondersteuning is dus vooralsnog niet mogelijk.
@TAVL
Ik heb/had dezelfde "brandende" vraag. Heb ook AppleNL al geschreven daar ik de "editie" verzie wil hebben (Ti).

Weet jij of het mogelijk is, indien ik de apple watch in DE koop, dat ik hem/haar in de hopelijk zeer nabije toekomst op het T-mobile netwerk kan koppelen?
Reputatie 7
Badge +5
Weet dat de vraag speelt, maar ook hier is nog geen zinnig woord over te zeggen. Wel schijnt het enkele Pixel gebruikers het gelukt te zijn om eSim werkend te krijgen op dat toestel. Maar niet iedereen is het gelukt met de Pixel. Officiële ondersteuning zul je (voorlopig nog) niet hebben vanuit T-Mobile. In die zin zou ik eerder een site als Tweakers in de gaten houden.

Reageer