Vraag

Extra simkaart

• 16 juli 2017
  • 8 reacties
  • 259 Bekeken

Hallo, is het mogelijk om een extra simkaart te bestellen voor mijn nieuwe smartwatch?
Mvg Chiara Gaeta

8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Chiara.

Het is inderdaad mogelijk via: t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaarten (onder het kopje "Een vervangende sim bestellen").

Maar, wat wil je precies? En met 'extra' bedoel je een aparte simkaart? Of een DUO simkaart?

DUO Simkaart
Je kunt je twee simkaarten niet tegelijkertijd op het T-Mobile netwerk gebruiken. Bij gelijktijdig gebruik, met twee verschillende apparaten, zul je verbroken verbindingen ervaren met bellen en mobiel internet. Ook komen gesprekken en sms’jes dan mogelijk niet binnen. Schakel dus het ene apparaat uit voordat je het andere aanzet.

En met een nieuwe simkaart (enkel, geen duo) is maar op 1 toestel te gebruiken.

Kun je beter je smartwatch niet koppelen met je toestel?

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
OKE 1SIMKAART
ALPHENADRIJN
geen vraag
Reputatie 4
Hoi BLIZZARD55LIVE.NL,

Wat bedoel je hier precies mee?

Ik zal je een korte uitleg geven over het forum. Het is niet toegestaan om zo te spammen op het forum. Als je een vraag hebt, helpen wij je altijd heel graag verder. Of als je jouw ervaring wilt delen, mag dat ook altijd. Maar dit is heel onduidelijk en onnodig. Wij zouden het heel fijn vinden als je hier rekening mee wilt houden!
Ik weet niet waar ik mijn vraag het beste kan posten, maar ik heb een Samsung Galaxy LTE smartwatch en wil graag een nieuwe abo met E-sim afsluiten bij T-mobile. Daarnaast wil ik graag mijn huidige abo van mijn iPhone 6 bij Simpel opzeggen om ook deze ook te migreren naar T-mobile. Voordat ik een abo voor een E-sim bestel voor mijn Samsung Galaxy LTE smartwatch zou ik graag willen weten of die E-sim gaat werken op mijn Samsung. Binnen dit Forum vind ik gewoon geen duidelijke antwoorden en blijft het E-sim gedeelte voor de Android en Apple smartwatches gewoon vaag. Wie heeft een duidelijk antwoord. Ik zie namelijk dat vele dit antwoord zoeken. T-mobile....geef AUB duidelijkheid en praat niet alleen over Apple smartfones !!!!!😂
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JanDymo De eSimm werkt helaas nog niet op een smartwatch.
Lees hier alles over de eSim van T-Mobiel
Uiteraard kan je in dat onderwerp ook vragen stellen over de eSim
Groetjes.
CrisTien, bedankt voor je reactie, maar NIET ONDERSTEUNEN en NIET WERKEN zijn totaal verschillende dingen. In Duitsland, Frankrijk en nog veel andere landen wordt dit horloge alleen gebruikt met de eSIM ????

Reageer