Beantwoord

extra simkaart bij mb verdeler activeren / registreren lukt niet

• 3 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 449 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Beste mensen,
ik heb een extra simkaart genomen om mijn mb’s op zo wel mijn oude als mijn nieuwe samsung te kunnen gebruiken. Reden : vanwege een beperking heb Ik een aangepaste fiets met stuur onder het zadel. Elke fietsnavigatie is te klein op de afstand tussen ogen en de voorvorkpen waarop de navigatie moet worden bevestigd. Met het grotere scherm van mijn oude mobiel gaat het wel!! Dus gegoogled en ja de oplossing is extra simkaart. Online aangeschaft. Instructies gevolgd. Lukt niet te activeren. Internet werkt wel. Maar Ik blijf de melding krijgen dat de simkaart niet is geregistreerd en niet geactiveerd. Ik kan het extra 097 nr dus ook niet gebruiken. Ik stel uw hulp zeer op prijs. Alvast hartelijk dank. Groet, Mari’an
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 augustus 2019, 12:22

@MVAVL Oké dan zou het moeten werken. Zet wel je WiFi uit als je gaat koppelen.

Ik heb een topic gevonden met wat tips Lees hier.
Lukt het nog niet dan moet je wachten op de hulp van een moderator.
Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur in het weekend kan het iets langer duren.
Fijn weekend en hopelijk is het snel opgelost zodat je veel snel veilig kan fietsen en navigeren.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @MVAVL Welkom in de community van T-mobile.
Welk abonnement heb je?

Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.
Ik heb een stel seamen en stel bij
Reputatie 7
Badge +20
@MVAVL Oké dan zou het moeten werken. Zet wel je WiFi uit als je gaat koppelen.

Ik heb een topic gevonden met wat tips Lees hier.
Lukt het nog niet dan moet je wachten op de hulp van een moderator.
Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur in het weekend kan het iets langer duren.
Fijn weekend en hopelijk is het snel opgelost zodat je veel snel veilig kan fietsen en navigeren.
Mensen Bedankt. Dectpic kan sixth. Ik heb via een alleraardigste en behulpzame medewerker er Francisca bij t mobile alles kunnen oplossen. Hartelijk dank aan jullie
En hoe sluit Ik nou de topic? 😂🤣😂🤣😂🤣 wie het weet mag het ook doen voor me 🙈🙈
Reputatie 7
Badge +20
@MVAVL Wat fijn dat het is opgelost!
Topic blijft open tot de moderators het nodig vinden om te sluiten.
Het onderwerp kan altijd weer andere mensen helpen die hetzelfde probleem ervaren.

Fijn weekend👍🏻

Reageer