Beantwoord

Extra simkaart met nummerbehoud

• 22 december 2016
  • 3 reacties
  • 490 Bekeken

Ik heb een vraag met betrekking tot een 2e simkaart. Momenteel heb ik een werkende simkaart in mijn iphone zitten. Nu wil ik een 2e simkaart aanvragen met hetzelfde nummer zodat ik een aparte telefoon op mijn werk kan gaan gebruiken. Dit omdat mijn telefoon op het werk nogal snel beschadigd raakt.
Is het zo dat ik dan een extra simkaart koop en deze simpelweg activeer via mytmobile? Of is er een duosim nodig? Ik heb verder geen internet nodig op de 2e simkaart.
icon

Beste antwoord door Sam- 22 december 2016, 16:57

Hey Dutch,

Leuk om je weer op het forum te zien!

Een terechte vraag. Wanneer je een tweede simkaart wilt gebruiken bij je abonnement, zal je een duo simkaart moeten aanschaffen. Als je gewoon een simkaart besteld en deze activeert bij je abonnement, dan wordt de oude simkaart gedeactiveerd. Dit willen we natuurlijk niet hebben.

Alle informatie over de duo simkaart vind je op onze website. Let wel op dat één van de twee toestel uit moet staan of op vliegtuigstand zodat de andere verbinding kan maken met het netwerk. Je kan namelijk niet allebei de simkaarten tegelijkertijd gebruiken.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Dutch,

Leuk om je weer op het forum te zien!

Een terechte vraag. Wanneer je een tweede simkaart wilt gebruiken bij je abonnement, zal je een duo simkaart moeten aanschaffen. Als je gewoon een simkaart besteld en deze activeert bij je abonnement, dan wordt de oude simkaart gedeactiveerd. Dit willen we natuurlijk niet hebben.

Alle informatie over de duo simkaart vind je op onze website. Let wel op dat één van de twee toestel uit moet staan of op vliegtuigstand zodat de andere verbinding kan maken met het netwerk. Je kan namelijk niet allebei de simkaarten tegelijkertijd gebruiken.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
He Issam,

Bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord! Ik heb alleen nog een vraag over nummerbehoud. Als je duosim aanvraagt behoud je dan je huidige nummer?
Reputatie 6
Badge +17
Hey dutch00,

Goed dat je dit nog navraagt bij ons. Wanneer je een duo-simkaart activeert dan behoud je jouw abonnement, 06-nummer en voorwaarden. Hier verandert dus niets aan!

Reageer