Beantwoord

Extra simkaart niet ontvangen


Hee,

Bij het verlengen van mijn abonnement heb ik een extra simkaart besteld (en betaald!) voor mijn laptop. Ik zou deze simkaart na drie werkdagen ontvangen maar dit is na twaalf dagen nog steeds niet gebeurd. Zouden jullie alsnog een extra simkaart kunnen sturen?

Groetjes,
icon

Beste antwoord door David 17 juni 2016, 09:08

Hoi YLPas,

Welkom op ons forum!

Helaas ben je de dupe geworden van een storing in ons systeem. Door deze storing worden de MB-verdelers op het moment niet verstuurd. Op het moment is er nog geen zicht op een datum waarop het probleem verholpen is en we weer verdelers kunnen versturen. In dit geval raad ik je aan om langs de T-Mobile Shop te gaan, zodat je daar direct je simkaart kunt ophalen. Ik zie dat er een winkel vlakbij je is, dus als je daar even binnenloopt heb je de kaart zo!

In de notitie zal ik ook aangeven dat het om deze storing gaat en je al betaald hebt voor je simkaart. Dit om eventuele verwarring te voorkomen. Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik dat graag van je. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi YLPas,

Welkom op ons forum!

Helaas ben je de dupe geworden van een storing in ons systeem. Door deze storing worden de MB-verdelers op het moment niet verstuurd. Op het moment is er nog geen zicht op een datum waarop het probleem verholpen is en we weer verdelers kunnen versturen. In dit geval raad ik je aan om langs de T-Mobile Shop te gaan, zodat je daar direct je simkaart kunt ophalen. Ik zie dat er een winkel vlakbij je is, dus als je daar even binnenloopt heb je de kaart zo!

In de notitie zal ik ook aangeven dat het om deze storing gaat en je al betaald hebt voor je simkaart. Dit om eventuele verwarring te voorkomen. Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik dat graag van je. Excuses voor het ongemak!

Reageer