Vraag

factuur

  • 8 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 350 Bekeken

Ik heb mijn factuur via de mail gekregen waar in staat dat ik een 1jarige abonnement heb afgesloten maar ik heb een 2 jarige abonnement afgesloten. er staat ook een andere mobiele nummer op ipv mijn nummer die ik behoud. op de simkaart wat ik heb gekregen staat het zelfde nummer en niet mijn nummer.
Mijn abonnement gaat vanaf 09-09-19 in maar mijn andere abonnement loopt op 31-08 af betekend dat ik een week lang niks met mijn mobiel kan? ook niet op wifi?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lien90,

Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met daarin jouw naam, volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Daarnaast ontvang ik graag jouw huidige telefoonnummer en het telefoonnummer wat op de simkaart staat.

Ik ga er dan even verder voor jou induiken!

Betreft jouw laatste vraag: normaal gesproken loopt een verlenging in elkaar over, zodat je niet zonder netwerk zit. Ik wil echter even checken of alles wel goedgaat dus ik zie jou privéberichtje tegemoet!

Reageer