Beantwoord

Formaat simkaart in GPS Tracker

• 7 november 2016
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb een nano sim kaart met bijbehorende vergroot stukjes. Deze sim kaart wil ik in mijn gps tracker hebben. NU ziet hij alleen de sim kaart niet. Kan dit zijn omdat de grote sim kaarten ook een grotere chip hebben? Heb de simkaart pas en heb deze online geactiveerd
icon

Beste antwoord door rlsikosek12 7 november 2016, 13:40

In principe moet dit niet uit maken! Als je de juiste grootte voor je SIM hebt gekozen (normaal, micro of nano) dan zou hij moeten werken. Het kan echter even duren voordat je sim goed geactiveerd is!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
In principe moet dit niet uit maken! Als je de juiste grootte voor je SIM hebt gekozen (normaal, micro of nano) dan zou hij moeten werken. Het kan echter even duren voordat je sim goed geactiveerd is!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Thijs84,

Welkom op ons forum! 🙂

Het klopt inderdaad wat Rlsikosek12 aangeeft, je simkaart zou gewoon moeten werken als deze van het juiste formaat is. Wanneer je een nieuwe simkaart bestelt, krijg je deze altijd als 3-in-1, je hebt dus alle formaten in één simkaart, zodat deze altijd past. In de afgelopen tijd zie ik alleen geen simkaart die geactiveerd is of dat je er één hebt besteld. Het is mij dus niet geheel duidelijk of je nu een nieuwe simkaart hebt of misschien een MB-verdeler wilt gebruiken?

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog verdere vragen of onduidelijkheden hebt, laat het dan weten!

Reageer