Beantwoord

Fout met nieuwe simkaart

• 5 februari 2016
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

net een nieuwe simkaart geinstalleerd van T-mobile en nu kan ik niet meer bellen
icon

Beste antwoord door Amy 6 februari 2016, 12:49

Hey Cramterra,

O,jee! Er is inderdaad iets fout gegaan met het activeren van je nieuwe simkaart. Zou je eens willen proberen of je oude simkaart nog werkt? Heb je al geprobeerd om de simkaart nog een keer te activeren?

Mocht het niet lukken dan mag je mij een privébericht sturen met het simkaart nummer van je nieuwe simkaart. Je kunt natuurlijk ook de klantenservice even bellen via 1200. Zij kunnen je dan direct helpen met het activeren van je nieuwe sim! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat krijg je precies te zien of te horen als je een oproep probeert te plaatsen? Kun je wel internetten en/of SMSen?

Groet,
Dank Pilovali voor je reactie. Mijn oproep wordt doorgeleid naar een bandopname waarin verteld wordt dat mijn telefoonservice is 'suspended'. Het lijkt dus dat mijn oude simkaart verwijderd is en daarmee mijn service suspended, maar dat mijn nieuwe simkaart nog niet geactiveerd is. Dat heb ik wel al via de site gedaan en ik krijg ook sms berichten van t-mobile binnen. verder krijg ik ook WhatsApps binnen., Groet
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cramterra,

O,jee! Er is inderdaad iets fout gegaan met het activeren van je nieuwe simkaart. Zou je eens willen proberen of je oude simkaart nog werkt? Heb je al geprobeerd om de simkaart nog een keer te activeren?

Mocht het niet lukken dan mag je mij een privébericht sturen met het simkaart nummer van je nieuwe simkaart. Je kunt natuurlijk ook de klantenservice even bellen via 1200. Zij kunnen je dan direct helpen met het activeren van je nieuwe sim! 🙂
Dag Amy, dank je wel voor je reactie! Ik heb alles nog een keer gedaan en nu kan ik wel bellen en gebeld worden! Helemaal goed! Gr.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cramterra,

Super fijn dar het opgelost is! 😃

Goed weekend!

Reageer