Beantwoord

Foutmelding bestellen sim kaart


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste klantenservice, ik heb pas geleden een nieuwe telefoon gekocht. Hiervoor heb ik een nano simkaart nodig. Helaas heb ik nog de micro sim. Voor de zekerheid wilde ik toch een nieuwe sim bestellen op jullie site. Dit lukt maar niet. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, maar zonder succes. Zouden jullie mij kunnen helpen met het bestellen van de nano simkaart?

Mvg,

Philip
icon

Beste antwoord door Issam 30 november 2015, 10:01

Hallo Philip,

Ik heb je in dit topic al van een reactie voorzien. Zou je in het vervolg je vraag in één topic willen stellen? Alvast bedankt!

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Philip,

Ik heb je in dit topic al van een reactie voorzien. Zou je in het vervolg je vraag in één topic willen stellen? Alvast bedankt!

Dit topic gaat op slot.