Vraag

Foutmelding bij het bestellen van een simkaart

Hallo,

Ik probeerde zonet meerdere malen een simkaart te bestellen omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht en er een nieuwe simkaart bij wil. Het probleem hierbij is dat ik de foutmelding 'Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.' krijg en hierdoor geen simkaart kan bestellen. Wat moet ik nu doen om wel een simkaart te kunnen bestellen?

2 reacties

Hoi N.Postma, welkom op het forum.

Je hebt nog meerdere opties:
- je kan hier op het forum wachten, een T-Mobile Moderator pakt het dan zo snel mogelijk op. Meestal binnen 24-48 uur, bij drukte kan het langer duren.
- je zou de chat kunnen proberen (ongeveer in het midden van de contactpagina)
- je zou kunnen bellen met de klantenservice op (06 2400) 1200
- je zou een T-Shop kunnen bezoeken (een simkaart kost daar wel het dubbele)

Keus genoeg zo? 😉
Reputatie 6
Badge +16
Hoi N.Postma,

Ook namens mij van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. 😉 Lijkt het je leuk om jezelf aan ons voor te stellen? We zijn erg benieuwd naar wie je bent!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik kan me goed voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je nieuwe telefoon. Welke telefoon heb je aangeschaft?

Door een storing kan het helaas voorkomen dat je met PrePaid geen nieuwe simkaart via My T-Mobile kan bestellen. Onze excuses hiervoor. Om ervoor te zorgen dat jij alsnog zo snel mogelijk gebruik kan maken van je nieuwe telefoon heb ik je kosteloos een 3-in-1 simkaart gestuurd. Na ontvangst kan je deze activeren via My T-Mobile.

Laat ons weten of het is gelukt. We helpen je graag verder als je nog aanvullende vragen hebt. 🙂

Reageer