Beantwoord

Foutmelding nieuwe simkaart


Hallo,

ik probeer al een tijdje een nieuwe simkaart (prepaid) te bestellen. Echter geeft de site iedere keer weer een foutmelding. In het verleden ging dit wel goed, dus ik vraag me af waar dit aan kan liggen. Hoe kan ik er toch voor zorgen dat ik een nieuwe simkaart kan bestellen?

icon

Beste antwoord door Amy 3 december 2015, 10:13

Hey Roossie,

Wat gek dat het niet lukt! Welke foutmelding kreeg je te zien? :8

Ik heb in ieder geval een nieuwe simkaart voor je aangevraagd en deze is naar je onderweg! Je ontvangt hem binnen 3 werkdagen en je hoeft hem dan alleen maar te activeren

Laat je aan ons weten of het allemaal gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Roossie,

Wat gek dat het niet lukt! Welke foutmelding kreeg je te zien? :8

Ik heb in ieder geval een nieuwe simkaart voor je aangevraagd en deze is naar je onderweg! Je ontvangt hem binnen 3 werkdagen en je hoeft hem dan alleen maar te activeren

Laat je aan ons weten of het allemaal gelukt is?

Reageer