Beantwoord

Foutmelding: safari kan de pagina niet openen

  • 15 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 19999 Bekeken

Goedendag

Ik heb de nieuwste iPad Pro 12.9 met WiFi en Sim, echter internetten, mail werken niet met de sim kaart.
Ik zie dat ik verbonden bent, want linksboven staat T-Mobile NL.
In safari krijg ik de foutmelding bij elke website: safari kan de pagina niet openen omdat er geen veilige serververbinding mogelijk is. Ook bij Google.
Ik zag dat iemand anders deze foutmelding al had, maar daar was geen oplossing bijgevoegd. Het probleem loste daar vanzelf op.
Iemand een oplossing?

Groeten
Frank
icon

Beste antwoord door Fracoricadyssel 16 oktober 2017, 20:14

Opgelost!

Ik kon wel de T-Mobile site bereiken, maar andere sites niet.
Na eens gekeken te hebben wat er stond op de T-Mobile site, zag ik dat ik ineens een button aan moest klikken voor de keuze databundel of betalen per Mb.
Na een keuze te hebben gemaakt kon ik alle websites weer bereiken.
Blijkbaar is na een IOS update de keuze verdwenen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Fracoricadyssel,

Fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen. Je moet inderdaad een keuze maken voordat je gebruik kan maken van internet. Hopelijk werkt alles weer naar wens! 😉
Opgelost!

Ik kon wel de T-Mobile site bereiken, maar andere sites niet.
Na eens gekeken te hebben wat er stond op de T-Mobile site, zag ik dat ik ineens een button aan moest klikken voor de keuze databundel of betalen per Mb.
Na een keuze te hebben gemaakt kon ik alle websites weer bereiken.
Blijkbaar is na een IOS update de keuze verdwenen.
Reputatie 4
Badge +3
Sorry, ik denk dan toch dat iemand van T-Mobile zelf de oplossing moet geven.
Ik krijg toch nog een foutmelding als ik de website thuis.t-mobile.nl opga, namelijk
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR van de website
Helaas werkt ook niet.
Wel alle paswoorden kwijt van mijn ssid’s
Ok snel weer ingevuld.
Nu het vreemde:

Er is 1 webpagina die ik kan openen en dat is alleen alles van Telfort.
Binnen hun website kan ik naar hoge internet simkaart vragen, etc
Reputatie 4
Badge +3
APN instellingen zijn goed.
Je moet even de netwerk instellingen opnieuw instellen.

Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerk instellingen.
Beste Herels Tom,

uitgezet en weer aangezet: geen resultaat
APN instelling staat op
smartsite.t-mobile
Geen gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld
Na stel opnieuw in, helaas geen succes.
Moeten de 2 velden gebruikersnaam en wachtwoord niet ingevuld zijn?
En voor opnieuw instellen, eerst alles leegmaken, dus ook smartsites.t-mobile weghalen?

groeten
Frank
Reputatie 4
Badge +3
Ik neem aan dat je de iPad al eens helemaal uit hebt gezet?

Als hij het daarna nog niet doet;

Als je een melding krijgt dat verbinding niet mogelijk is of dat Safari de pagina niet kan openen, controleer dan de APN-instellingen (Instellingen > Mobiele data > APN-Instellingen).
Na het aanpassen van de APN-instellingen kan het 2-3 minuten duren voor de iPad weer internetverbinding maakt.

Reageer