Beantwoord

Foutmelding SIM-kaart activeren


Reputatie 2
Ik krijg op dit moment een foutmelding bij het laden van de pagina SIM-kaart activeren, kan dat kloppen en wanneer wordt dit verholpen? Ik wil graag met mijn nieuwe telefoon aan de slag. Jammer dat jullie op zondag niet via de chat of telefoon bereikbaar zijn als klantenservice.
icon

Beste antwoord door Chantal01 2 juni 2015, 13:52

Hoi Russin, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Jammer dat het niet is gelukt om de simkaart via de pagina te activeren. Excuses hiervoor. Ik zie dat het je inmiddels is gelukt om de nieuwe simkaart te activeren.

Mocht je ons in de toekomst op zondag nodig hebben, dan kan je een berichtje sturen op ons Facebook of Twitter kanaal. Wij zullen je dan zo snel mogelijk helpen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hoi Russin, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Jammer dat het niet is gelukt om de simkaart via de pagina te activeren. Excuses hiervoor. Ik zie dat het je inmiddels is gelukt om de nieuwe simkaart te activeren.

Mocht je ons in de toekomst op zondag nodig hebben, dan kan je een berichtje sturen op ons Facebook of Twitter kanaal. Wij zullen je dan zo snel mogelijk helpen.

Reageer