Vraag

Geen bereik op toestel

• 4 april 2017
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

waarom heb ik geen bereik

2 reacties

Hoi Johan,

Dat kan van alles zijn, dus dat moet je gaan uitzoeken.
1) zet je telefoon een keer uit en weer aan
2) haal je simkaart er even uit en doe hem er weer in (schoonmaken met theedoek)
3) bekijk je instellingen even, misschien staat je mobiele instellingen wel uit
4) probeer je simkaart in een andere telefoon
5) bekijk de storing site van T-Mobile

En heeft dit alles nu niet geholpen, laat dan een melding achter op de storing site van T-Mobile. Dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is. Mocht er een T-Mobile medewerker deze topic op tijd zien dan kunnen die ook nog even kijken wat er aan de hand is en misschien moet je dan wel een nieuwe simkaart bestellen.

Heel veel redenen die van kracht kunnen zijn. En mocht je ze al hebben uitgeprobeerd dan kan je 2 dingen doen. Nog even wachten op iemand van T-Mobile die je hier verder helpt of anders, en ik weet dat ze op de forum niet graag hebben dat ik het zeg, neem contract op via de contact pagina met T-Mobile om te vragen of ze je kunnen helpen (als het te lang duurt, want ik kan me voorstellen dat je erg graag bereikbaar wilt zijn).

Succes en hoop dat je snel weer bereik hebt en kan bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Johan,

Dat klinkt niet best, maar gelukkig heeft Serviceweb al goed met je gedacht over een mogelijke oorzaak! Had je dit al gezien en al getest? We helpen je hier gewoon graag verder hoor, geen zorgen! :)

Ik heb even gelijk gekeken of er misschien een blokkade actief was, maar dat was niet het geval. Daarnaast is er ook geen storing in jouw omgeving, dus dat kunnen we ook uitsluiten in dit geval. Er is een goede kans dat het aan jouw simkaart ligt, omdat deze ook al verouderd is. Ik heb je dan ook direct een gratis nieuwe simkaart gestuurd. Deze heb je met 3 werkdagen binnen en kun je thuis zelf activeren. Je kunt de simkaart ook even controleren en kijken of deze misschien vuil of beschadigd is. Als je een andere simkaart hebt kun je een kruistest proberen, zodat je direct weet of het aan de sim of het toestel ligt. Je plaatst een andere simkaart dan in jouw toestel en omgekeerd. Als de simkaart dan ook niet werkt in een andere telefoon, ligt het aan de simkaart.

Zou je dit nog eens kunnen testen? Er komt in ieder geval een nieuwe simkaart zo snel mogelijk jouw kant op! 🙂

Reageer