Beantwoord

Geen gratis prepaid simkaart ontvangen

• 14 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Hallo,

Bijna 2 weken geleden heb ik een gratis prepaid simkaart aangevraagd, daar heb ik een week op gewacht, maar deze niet ontvangen.
Afgelopen vrijdag terug gebeld, werd het doorgezet naar een andere afdeling en zou de simkaart dezelfde dag nog op de post gaan, nu, bijna een week later, heb ik nog geen simkaart ontvangen.
Mij werd geadviseerd dit via de Community te bespreken met het screenshot.
Hij is 2 augustus besteld om 00:14.

icon

Beste antwoord door Jaimy 15 augustus 2019, 11:34

Hoi Shirley,

Ik sprak laatst ook iemand die de kaartjes niet had ontvangen, en die heeft de gewoon even opnieuw besteld en toen wel binnengekregen! Ik zou je dus zeker aanraden gewoon even opnieuw te proberen. Mocht het dan nog steeds niet lukken, dan gaan we natuurlijk een andere oplossing zoeken!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Shirley,

Ik sprak laatst ook iemand die de kaartjes niet had ontvangen, en die heeft de gewoon even opnieuw besteld en toen wel binnengekregen! Ik zou je dus zeker aanraden gewoon even opnieuw te proberen. Mocht het dan nog steeds niet lukken, dan gaan we natuurlijk een andere oplossing zoeken!
Hallo Jaimy,

Bedankt voor je reactie. Dat heb ik gisteren inderdaad ook gedaan, nu weer ff een weekje wachten, anders weer ff contact opnemen met de klantenservice.

Reageer