Beantwoord

Geen internet na verlenging

Goedenmiddag
Ik heb net een contract verlengd per 21-08 en heb sindsdien ondanks een databundel van 500 mb helemaal geen verbinding met internet. Opnieuw aan uit doen van de telefoon en simkaart er in en eruit halen helpt helaas niet. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door David 28 augustus 2015, 12:27

Hey Jorn,

Top dat je verlengd hebt allereerst! :D

Ik zie dat je op 25 augustus een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Heeft dit het probleem al verholpen? Anders zou je een kruistest uitvoeren, dus ik ben wel benieuwd wat hier de uitkomst van is als het nog niet werkt na de nieuwe simkaart!

Hopelijk werkt alles nu wel!

Bekijk origineel

3 reacties

Beste Jorn,
Wat mij lijkt is dat je mobiel dataverkeer op je mobiel niet ingeschakeld hebt staan. Is dit wel zo probeer de sim uit op een ander mobiel apparaat met internet mogelijkheid. Werkt het hier ook niet dan kan je de klantenservice vragen je databundel opnieuw naar je sim uit te zenden.
Mobiel dataverkeer staat altijd aan. ook bij in en uitschakelen geen verandering.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jorn,

Top dat je verlengd hebt allereerst! :D

Ik zie dat je op 25 augustus een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Heeft dit het probleem al verholpen? Anders zou je een kruistest uitvoeren, dus ik ben wel benieuwd wat hier de uitkomst van is als het nog niet werkt na de nieuwe simkaart!

Hopelijk werkt alles nu wel!

Reageer