Beantwoord

Geen internet op 4G en geen sms versturen/ontvangen

Hallo,

Sinds 2 dagen de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S6.
Helaas kan ik geen gebruik maken van het 4G netwerk en geen sms ontvangen of verzenden.
Alle tips en tricks nagespeurd maar niets werkt. Kan het aan de verlenging van mijn contract liggen of ligt de fout bij het toestel?

Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door David 2 juni 2016, 09:30

Hey Martin,

Welkom op ons forum! Tof dat je verlengd hebt! :)

In ons systeem zie ik dat je gistermiddag jouw simkaart geactiveerd hebt. Zonder een actieve simkaart kun je inderdaad geen verbinding op poten zetten. Het activeren van je simkaart zou het probleem in principe opgelost moeten hebben, is dit ook het geval bij jou? Zou je anders nog voor de zekerheid jouw telefoon eens opnieuw kunnen opstarten?

Ik hoor graag of het allemaal nu werkt en dat jij van je Samsung Galaxy S6 kunt gaan genieten! Als je 'm een tijdje hebt gebruikt, wil je misschien ook je mening met ons delen erover?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Martin,

Welkom op ons forum! Tof dat je verlengd hebt! :)

In ons systeem zie ik dat je gistermiddag jouw simkaart geactiveerd hebt. Zonder een actieve simkaart kun je inderdaad geen verbinding op poten zetten. Het activeren van je simkaart zou het probleem in principe opgelost moeten hebben, is dit ook het geval bij jou? Zou je anders nog voor de zekerheid jouw telefoon eens opnieuw kunnen opstarten?

Ik hoor graag of het allemaal nu werkt en dat jij van je Samsung Galaxy S6 kunt gaan genieten! Als je 'm een tijdje hebt gebruikt, wil je misschien ook je mening met ons delen erover?
Klopt,
Ik heb gistermiddag nog maar eens de simkaart geactiveerd. Dit had ik al 3 x gedaan maar blijkbaar kwam dat niet door want mijn simkaart werd niet geactiveerd.
Deze x is het wel gelukt en kreeg ik de melding dat hij geactiveerd is.
Gelukkig is het probleem van sms en internet nu opgelost !!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Martin,

Bedankt voor je terugkoppeling, goed te lezen dat het gelukt is! :)

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer