Beantwoord

Geen mobiel netwerk na installeren nieuwe telefoon en sim

  • 16 juni 2017
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Beste leden,
Ik heb een aantal uren geleden mijn nieuwe Sony Xperia XZ premium met nieuwe simkaart geïnstalleerd. De simkaart heb ik geactiveerd alleen geeft mijn telefoon aan dat ik geen mobiel internet heb. Iemand enig idee wat ik moet doen?
Groetjes Anne
icon

Beste antwoord door David 19 juni 2017, 11:06

Hoi Anne,

Ik zie dat je bent ingelogd zonder gegevens, dus ik kan nu niet controleren of het probleem al opgelost is. Ervaar je nu nog steeds problemen met de simkaart?

Heb je de simkaart via deze pagina geactiveerd? Zou je het toestel anders eens opnieuw op kunnen starten om te kijken of dat het probleem misschien oplost? Anders kun je de simkaart ook nog even in een andere telefoon plaatsen om te kijken of het dan wel werkt.

We horen graag of het al opgelost is en anders zou het voor ons handig zijn als je jezelf aanmeldt met jouw My T-Mobile account, zodat we verder kunnen nagaan waar het verkeerd gaat. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anne,

Ik zie dat je bent ingelogd zonder gegevens, dus ik kan nu niet controleren of het probleem al opgelost is. Ervaar je nu nog steeds problemen met de simkaart?

Heb je de simkaart via deze pagina geactiveerd? Zou je het toestel anders eens opnieuw op kunnen starten om te kijken of dat het probleem misschien oplost? Anders kun je de simkaart ook nog even in een andere telefoon plaatsen om te kijken of het dan wel werkt.

We horen graag of het al opgelost is en anders zou het voor ons handig zijn als je jezelf aanmeldt met jouw My T-Mobile account, zodat we verder kunnen nagaan waar het verkeerd gaat. 🙂

Reageer