Beantwoord

Geen nano-simkaart ontvangen bij nieuwe toestel

• 1 februari 2016
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb mijn nieuwe telefoon binnen gekregen, omdat ik mijn abbonement heb verlengd bij jullie. Helaas past mijn simkaart er niet in en ik heb ook geen nieuwe ontvangen. Kan ik deze nog los per post ontvangen?

M.v.g. Denise Smid
icon

Beste antwoord door Thalina 3 februari 2016, 11:17

Hoi Denise,

Allereerst welkom op het forum! Leuk dat je je abonnement hebt verlengd! 🙂

Het is natuurlijk wel zo fijn als je ook echt je nieuwe toestel kunt gaan gebruiken! Bij een verlenging met toestel via T-Mobile ontvang je altijd een nieuwe simkaart, maar ik zie dat je via een externe dealer hebt verlengd. In sommige gevallen sturen zij geen nieuwe simkaart mee. Maar ik begrijp dat je natuurlijk je nieuwe toestel wilt gebruiken! Daarom heb ik kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen op de mat. Vergeet niet eerst deze simkaart te activeren, voordat je 'm gaat gebruiken.

Veel plezier met je nieuwe toestel! Welk toestel heb je gekozen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoihoi,

Wanneer je een abonnement verlengt krijg je geen nieuwe simkaart toegestuurd.

Het is wel mogelijk om een nieuwe simkaart aan te vragen indien je een oudere hebt die je niet kunt 'uitdrukken'.
Normaal gezien kost dit €5,-
Een nieuwe simkaart aanvragen doe je hier (Ik weet niet zeker of deze link naar behoren werkt, dus indien die niet goed werkt kom je ook via hier uiteindelijk op de juiste pagina uit. Klik dan op 'simkaart aanvragen of blokkeren')

Indien je liever naar een T-mobile store gaat kan dit ook, de simkaart zal dan echter wel dubbel zo duur zijn.

hopelijk komt het nu allemaal goed! Laat je nog even wat weten?

Groetjes
Op website van tmobile staat dat je wel een nieuwe simkaart geleverd krijgt indien nodig.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Denise,

Allereerst welkom op het forum! Leuk dat je je abonnement hebt verlengd! 🙂

Het is natuurlijk wel zo fijn als je ook echt je nieuwe toestel kunt gaan gebruiken! Bij een verlenging met toestel via T-Mobile ontvang je altijd een nieuwe simkaart, maar ik zie dat je via een externe dealer hebt verlengd. In sommige gevallen sturen zij geen nieuwe simkaart mee. Maar ik begrijp dat je natuurlijk je nieuwe toestel wilt gebruiken! Daarom heb ik kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen op de mat. Vergeet niet eerst deze simkaart te activeren, voordat je 'm gaat gebruiken.

Veel plezier met je nieuwe toestel! Welk toestel heb je gekozen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer