Beantwoord

Geen netwerk

• 22 januari 2016
  • 7 reacties
  • 175 Bekeken

Als enige in ons gezin heb ik geen verbinding met het netwerk van T-mobile. Ik kan dus niet bellen, sms-en of berichten ontvangen of gebeld worden. Bij het zoeken naar beschikbare netwerken wordt T-mobile wel gevonden, maar ik kan er geen verbinding mee maken. Simkaart in een ander toestel uitgeprobeerd, maar ook daarbij is verbinding maken niet mogelijk. Mijn simkaart is vrij nieuw! Kunnen jullie dit zo snel mogelijk oplossen!!
icon

Beste antwoord door Thalina 25 januari 2016, 10:01

Hoi Katje8acht,

Goed dat je hierover contact opneemt, want ik begrijp dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je je simkaart had geblokkeerd. Daarom was je dus helemaal niet meer bereikbaar. Ik heb je simkaart net weer gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit- en aanzet, zou alles weer moeten werken!

Laat je even weten of het zo in orde is? Mocht je nog aanvullende vragen hebben, stel ze gerust!
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +12
Hoi Katje8acht,

Vervelend dat je geen verbinding kunt maken met het T-Mobile netwerk! betreft dit een abonnement of een Prepaid aansluiting?
Prepaid
Badge +12
Hoi Katje8acht,

Heb je deze prepaid simkaart misschien in de afgelopen 6 maanden niet gebruikt? hiermee bedoel ik zelf bellen, opwaarderen of sms'en. Indien dit het geval is, is de simkaart gedeactiveerd.
Ik heb in ieder geval de afgelopen weken nog sms-jes verstuurd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Katje8acht,

Goed dat je hierover contact opneemt, want ik begrijp dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je je simkaart had geblokkeerd. Daarom was je dus helemaal niet meer bereikbaar. Ik heb je simkaart net weer gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit- en aanzet, zou alles weer moeten werken!

Laat je even weten of het zo in orde is? Mocht je nog aanvullende vragen hebben, stel ze gerust!
ik hoop dat je weer netwerk hebt?! niets erger dan niet bereikbaar zijn
Ik heb inderdaad weer bereik. Bedankt daarvoor, wel apart dat ik blijkbaar zelf mijn simkaart heb geblokkeerd aangezien ik geen idee heb hoe dat moet. Ik heb ook gezien dat mijn opgewaardeerde beltegoed inmiddels ook is bijgeschreven. Nogmaal bedankt!

Reageer